خبرهای داغ:
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین عنوان کرد:

برگزاری نمایشگاه مشترک نیروهای مسلح همزمان با دهه مبارک فجر

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین از برگزاری نمایشگاه مشترک نیروهای مسلح همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد
کد خبر: ۹۰۹۹۵۴۲
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، امیر بهنام پیری مدیر کل حفظ اثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین، در جلسه ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب که با حضور مدیران ارشد استانی در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد ضمن تبریک روز پرستار و تولد حضرت زینب بیان کرد:طبق فرمایش مقام معظم رهبری، شهدا، جانبازان و ایثارگران، انقلاب را به پیروزی رساندند و حفظ عزت شهدا موجب حفظ انقلاب است.

وی گفت:نیروهای مسلح ضمن برگزاری برنامه های خاص خود، امسال مقرر شد هم برای هفته دفاع مقدس و هم جهت نکوداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، نمایشگاهی از دستاوردهای انقلاب و دوران دفاع مقدس را به صورت تجمیع با حضور همه نیروهای نظامی و انتظامی استان به نمایش بگذارند.

این مسوول اظهار کرد:هر سال قریب به سی کتاب در حوزه شهدا رونمایی می شود که از این تعداد ده کتاب صوتی است و امسال نیز این امر انجام خواهد شد.

امیر پیری عنوان کرد:درصدد هستیم از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران در برنامه های این دهه استفاده نماییم همچنین جشنواره ترنم فتح در راستای مسابقه گروه موزیک ارگانها، تولید اثر تابلونویسی و نقاشی از اعزام هزار کامیون کمکهای مردمی استان در دوران دفاع مقدس، تولید چهل فیلم کوتاه و اجرای صد تیاتر خیابانی از دیگر برنامه های ما در این دهه خواهد بود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین گفت: همچنین برنامه هایی در راستای نقش اقشار در پیروزی انقلاب خواهیم داشت. اخیرا یادبود عملیات غرورآفرین کربلای ۴و ۵ را پشت سر گذاشتیم. با توجه به شایعات موجود هر گونه گفتگو و مصاحبه جهت بازگویی خاطرات ان دوران برای جلوگیری از تحریف خاطرات، باید هماهنگی لازم با ما انجام شود.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار