نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: پرستاران نسبت به رفع مشکلات پرستاران استان یزد اهتمام ویژه داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۹۹۵۵۲
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، ظهر امروز در بازدید سرزنده از بیمارستان شهید رهنمون یزد و دیدار با پرستاران این بیمارستان به مناسبت روز پرستار اظهار داشت: حضرت زینب کبری (س)، اسوه زنان صبور تاریخ است و همه پرستاران ما باید از آن حضرت، درس زندگی بگیرند.
امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه پرستاران باید حضرت زینب (س) را الگوی خود قرار دهند، تاکید کرد: آن حضرت در صبر، شکیبایی، شجاعت و دلسوزی زبانزد بودند و می‌توانند الگوی شایسته‌ای برای زنان به ویژه پرستاران باشند.
وی ضمن تبریک روز پرستار به پرستاران این بیمارستان بیان کرد: اجر معنوی بسیاری از کار‌ها و مشاغل از جمله پرستاری، از اجر مادی آن ارزشمندتر است و احساس رضایتی در دل فرد خدمتگزار به واسطه خدمتگزاری به مردم ایجاد می‌شود، ارزش بسیار بالایی دارد.
ناصری با بیان اینکه رضای خداوند متعال در خدمت به خلق است، افزود: پرستاری از مشاغل بسیار سخت و در عین شیرین است که از اجر بسیاری نزد خداوند متعال برخوردار است.
وی با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار خاطرنشان کرد: اینکه سالروز ولادت این بانوی بزرگوار به عنوان روز پرستار نام‌گذاری شده نشان دهنده جایگاه والایی است که پرستاران دارند و باید به این جایگاه خود افتخار کنند.
امام جمعه یزد عنوان کرد: به طور قطع پرستاران در فعالیت و انجام کار روزانه خود با سختی‌های بسیاری مواجه هستند، اما تحمل این سختی‌ها و پرستاری از بیمارانی که در برخی موارد حتی توان راه رفتن ندارند، نزد خداوند متعال محفوظ است.
ناصری از پرستاران به عنوان زحمت‌کشان جامعه یاد کرد و افزود: مسئولان باید نسبت به رفع مشکلات پرستاران اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و تلاش کنند شرایط رفاه و آسایش آن‌ها را فراهم آورند تا آن‌ها نیز با آسودگی خیال به کار پرستاری خود بپردازند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات