نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی حضرت زینب‌کبری(س) را معیار سنجش زنان دانست و افزود: زینب(س) بود که کربلا را نگه داشت؛ لذا زینب(س) مقیاس بانوان باشد.
کد خبر: ۹۰۹۹۵۵۵
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، عشرت شایق، محقق و پژوهشگر فرهنگی و نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی امروز  در همایش زینبیون رهروان انقلاب اسلامی که در حسینیه ثارالله سپاه خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم در جایی‌که ائمه قدم گذاشتند قدم بگذاریم باید از وصف و توصیف به عمل برسیم.
وی با ذکر این مطلب که در جمهوری اسلامی ایران در کشتی امت ولایت نشسته‌ایم، یادآور شد: کسانی‌که اهل تنبلی و خودمحوری هستند در هر لباسی باشند خطرناک هستند.
شایق نیاز مملکت را وجود بانوان سلحشور و زینب‌منش دانست و گفت: ما به ذکر اعتقاد داریم نه به ورد ما باید اهل عمل باشیم.
نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی حضرت زینب‌کبری(س) را معیار سنجش زنان دانست و افزود: زینب(س) بود که کربلا را نگه داشت؛ لذا زینب(س) مقیاس بانوان باشد.
این محقق و پژوهشگر فرهنگی به صبر و استقامت حضرت زینب(س) اشاره کرد و یادآور شد: یزیدیان آب را دریغ کردند و از فرزند ۶ ماهه هم نگذشتند اما عقیله بنی‌هاشم به‌عنوان یک زن محجبه تمام معادلات یزیدیان را برهم زد.

وی به اساس قرآنی نظام اسلامی ایران اشاره کرد و با تاکید بر این‌که نباید کار زینبی کردن غفلت کرد و غرق در فضای مجازی شد، ادامه داد: ما باید جریان یزید، شمر، ابوموسی اشعری و مروجان تفکر شیطان را بشناسیم.
نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با گریزی به سند ۲۰۳۰ در حوزه تعلیم و تربیت، گفت: سند ۲۰۳۰ باید ابتدا در صحن علنی مجلس مطرح و سریع به کمیسیون تطبیق برود این در حالی‌است که مردم انقلابی که از بطن انقلابند هوشمندانه عمل می‌کنند.
این محقق و پژوهشگر فرهنگی الهی بودن و نافد بودن را ویژگی کار انقلابی برشمرد و با ذکر این مطلب که نفوذ کار انقلابی در سطح بین‌المللی است، اضافه کرد: زینب یعنی زاینده تفکر اسلام باشیم ما باید زایش جمعیتی انقلابی تفکر امر به معروف و نهی از منکر داشته باشیم در عین حال باید زینت دهنده باشیم و به حجاب و عفاف افتخار کنیم.
وی با اشاره به این‌که زینب(س) دل‌بسته دنیا نبود، یادآور شد: نقطه عطف جمهوری اسلامی که جهان را به اسلام دعوت کرده با قدرت الهی اسرائیل را تسلیم کرده است بالندگی در رسالت تولی و تبری است.
شایق به نفوذ انقلاب در جهان اشاره کرد و با این‌که انقلاب ما عرصه‌های جهانی را در نوردیده است، اضافه کرد: سالانه به جمعیت اسلامی انگلیس افزوده می‌شود.
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بسیج و سپاه را بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات