خبرهای داغ:
با حکم رئیس سازمان زندان های کشور با انتصاب محمدیاری به عنوان مدیر کل زندانهای استان آذربایجان شرقی، هادی رنجبران به عنوان سرپرست جدید اداره کل زندان های همدان منصوب شد.
کد خبر: ۹۰۹۹۵۶۴
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷

هادی رنجبران به عنوان سرپرست جدید اداره کل زندان های همدان منصوب شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان،  جلسه شورای اداری و برنامه ریزی اداره کل زندان های همدان با حضور  مدیر کل زندان های همدان، مسئولان ستادی اداره کل و روسای زندان های تابعه استان در سالن کنفرانس اداره کل زندان های همدان  برگزار شد.

مدیرکل  سابق زندان های همدان در این جلسه با تقدیر از زحمات روسا و کارکنان ستادی و زندان های تابعه  اظهار کرد: استفاده از متخصصان امر در برنامه ها و همدلي كليه همكاران در تمام امور از برنامه هاي  آتی است.

حسن محمدیاری با اشاره به همدلی  همکاری بین کارکنان  عنوان کرد: بنده در طول مدت بیش از 6 سال فعالیت خود در استان همدان همواره شاهد وفاق و همدلی در بین کارکنان زندان های استان همدان  بودم.

وی از بكارگيري تمام ظرفيت ها و بالا بردن انگيزه در كاركنان زندان ها به عنوان اولویت کاری خود  در اداره زندان هاي استان همدان  اشاره و بیان کرد: در واگذاری پست های مدیریتی به نیروهای بومی استان  بسیار اعتماد کردم.

وی با اشاره به انتصاب خود به عنوان  مدیرکل زندان های استان آذربایجان شرقی، تصریح کرد: اکنون که قرعه برای خدمت در سنگری دیگر برای اینجانب فراهم شده است، فرصت را مغتنم شمرده و به پاس همکاری، لطف، وفاق و همدلی کلیه روسا و کارکنان ستادی اداره کل و زندان های تابعه  از آشنایی با شما افتخار می کنم و از همکاری شما سپاس فراوان دارم.

مدیرکل سابق زندان های همدان در پایان این مراسم با تبریک به مهندس هادی رنجبران به عنوان سرپرست جدید اداره کل زندان های همدان برای ایشان ارزوی موفقیت کرد.

گفتنی است؛ حسن محمد یاری از سال ۱۳۹۱ به مدت ۶ سال به عنوان مدیرکل زندان های همدان این مسئولیت را بر عهده داشت و اخیرا با صدور حکمی از سوی رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به عنوان مدیر کل جدید زندان های استان آذربایجان شرقی  معرفی شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات