خبرهای داغ:
مدیرکل تامین اجتماعی قم خبر داد

احداث شعبه تامین اجتماعی در منطقه پردیسان قم

مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: در صورت تامین زمین مورد نیاز، سازمان تامین اجتماعی آمادگی دارد در پردیسان، شعبه تامین اجتماعی دایر کند.
کد خبر: ۹۰۹۹۵۶۹
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
احداث شعبه تامین اجتماعی در منطقه پردیسان قم

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی اصغر دادخواه در دیدار امام جمعه پردیسان با اعلام آمادگی سازمان تامین اجتماعی برای ایجاد شعبه در منطقه پردیسان در صورت تامین زمین مورد نیاز اظهار کرد: هم‌اکنون یک شعبه اقماری در پردیسان مشغول ارائه خدمات است.

وی بیان کرد: با توجه به پیش بینی سکونت حدود ۳۰۰ هزار نفر در این منطقه، شعبه مستقل تامین اجتماعی می‌تواند خدمات رسانی بهتری به مردم منطقه داشته باشد.

امام جمعه پردیسان قم نیز در این دیدار با اشاره به آخرین وضعیت مسجد جامع و مصلای امیرالمومنین (ع) این شهرک گفت: این مصلی برای تکمیل و تجهیز در کنار کمک‌های مردمی به مساعدت مدیران دستگاه‌های اجرایی نیاز دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی اضافه کرد: این مصلی دارای حوزه علمیه، دانشگاه، کتابخانه، سالن آمفی تئاتر، بازارچه، هتل و پارکینگ است که در زمینی به مساحت پنج هکتار به صورت چند طبقه احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر قوی‌ترین معمار‌ها از نظر دینی و دانشگاهی، باتجربه‌ترین پیمانکاران و مدیران برای تکمیل این مصلی فعالیت می‌کنند.

پردیسان منطقه هشت شهرداری قم بوده و در جنوب غربی این شهر واقع شده است. این منطقه در سال ۱۳۷۷ توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال ۱۳۹۰ به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار