خبرهای داغ:
مدیرکل دفتر مدیریت مصرف آبفای کشور تاکید کرد.
مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و آب بدون درآمد شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بر ضرورت استفاده از تجهیزات و شیرآلات کاهنده مصرف با کیفیت داخلی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۹۹۵۷۰
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸
ضرورت استفاده از تجهیزات کاهنده مصرف باکیفیت داخلی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی سیدزاده در بازدید از یک شرکت تولید کننده شیرآلات و محصولات کاهنده مصرف آب با بیان اینکه تجهیزات و شیرآلات کاهنده مصرف می‌تواند در کاهش مصرف آب نقش بسزایی ایفا کند، استفاده از تولیدات داخلی در این زمینه را حمایت از تولید ملی و اشتغال‌زایی دانست.

وی در عین حال تاکید کرد: شرکت‌های داخلی باید استاندارد‌های محصولاتشان را به تولیدات کشور‌های توسعه یافته برسانند تا مردم با اطمینان کامل از این محصولات استفاده کنند.

مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و آب بدون درآمد شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تاکید بر لزوم اصلاح و ارتقا محصولات بر اساس نیاز مشتری گفت: قطعاً اگر این مراحل طی شود در کنار حمایت از تولید داخل، رشد چشمگیری در کیفیت محصولات خواهیم داشت.

وی با اشاره به محدودیت منابع آبی در کشور و لزوم مدیریت مصرف اظهار کرد: استفاده از تجهیزات کاهنده مصرف نیاز آتی صنعت آب و فاضلاب کشور به ویژه در شهر‌هایی است که با مشکل کم‌آبی مواجه هستند.

مدیرعامل شرکت بلندای صنعت در این بازدید به ارائه گزارشی از تولیدات این شرکت پرداخت و با اشاره به ظرفیت بالای این شرکت در تولید انواع محصولات کاهنده مصرف گفت: هدف ما ارائه محصولاتی باکیفیت‌تر از محصولات خارجی است که در این زمینه نیز با اجرای ایده‌های نو موفق بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه ما در این شرکت محدودیت محصول و طراحی نداریم، اظهار کرد: این شرکت با بومی‌سازی فناوری ساخت شیرآلات توسط متخصصان دانشگاهی، متنوع‌ترین شیرآلات الکترونیکی و محصولات کاهنده مصرف آب را در سبد محصولات تولیدی خود قرار داده است.

حسن مویدی خسروشاهی همچنین با اشاره به همکاری این شرکت با شرکت‌های آب و فاضلاب سراسر کشور خاطرنشان کرد: محصولات این شرکت هم‌اکنون در حرمین مطهر رضوی، علوی، امامین عسکریین، حضرت معصومه (س) و شاه عبدالعظیم و... نصب شده است.

در ادامه مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و آب بدون درآمد شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به همراه مدیران دفاتر آب بدون درآمد استان‌های قم، یزد، گیلان، مرکزی، گلستان و یاسوج از شرکت بلندای صنعت تولیدکننده شیرآلات و محصولات کاهنده مصرف آب بازدید کردند و از نزدیک با بخش‌های مختلف این شرکت آشنا شدند.
ارسال نظرات