فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور گفت:

پرستاران باید تاسی کنند به حضرت زینب

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور هم در این مراسم گفت: کار پرستاری کمتر از رزمندگی نیست و پرستاران با تاسی از سیره حضرت زینب، مهمترین نقش را در سلامت جامعه و حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی ایفا می کنند.
کد خبر: ۹۰۹۹۵۹۴
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار محمد مارانی، فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در مراسم گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب(س) با تبریک سالروز ولادت اسوه صبر و مقاومت گفت: پرستاران با تاسی از حضرت زینب(س) باید در ارائه خدمت به مردم چون این بانوی بزرگ عمل و رفتار کنند.
 
وی با اشاره به این مطلب که پرستاران در منطقه جنوب شرق که یک منطقه امنیتی است زحمات بسیار زیادی را می کشند سختی ها را با دل و جان پذیرفته اند، افزود: بیمارستان حضرت نبی اکر(ص) هم یک بیمارستان نطامی و هم بیمارستانی است که به عامه مردم خدمت میدهداین بیمارستان در مناطق مرزی خدمات خوبی به مدافعان حرم داده که قابل قدردانی است.

سردار مارانی همچنین با اشاره به خدمات پرستاران در دوران دفاع مقدس، افزود: کار پرستاری کمتر از رزمندگی نیست و پرستاران با تاسی از سیره حضرت زینب، مهمترین نقش را در سلامت جامعه و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی ایفا می‌کنند.
 
فرمانده مرکز بهداری رزمی سپاه جنوب شرق کشور هم در  این مراسم  گفت: تا سال آینده تعداد تخت‌های این بیمارستان از ۸۶ تخت به ۱۷۶ تخت بستری افزایش می‌یابد.

سرهنگ کفاش با اشاره به اینکه مرکز بهداری رزمی سپاه جنوب شرق تاکنون ۳۵۰ طرح بهداشتی و درمانی در منطقه جنوب شرق کشور اجرا کرده است، افزود: یکی از این طرح‌ها احداث ۴۲ بیمارستان صحرایی در این منطقه است.


در این مراسم از 45 نفر از پرستاران نمونه و کادر درمانی بیمارستان نبی اکرم زاهدان تجلیل شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار