مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اهمیت روشنگری در جامعه گفت: امروز پیچیدگی مدیریت انقلاب و نظام اسلامی سخت‌تر از دوران اول انقلاب است.
کد خبر: ۹۰۹۹۶۰۵
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی گندمی در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردکان ضمن تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب (سلام‌الله علیها) یاد و خاطره شهدای گران‌قدر شهرستان اردکان را گرامی داشت.
وی با اشاره به روایتی از حضرت امام جعفرصادق (علیه‌السلام) گفت: همت پایین، عدم برنامه‌ریزی و عدم توانایی در تصمیم‌گیری‌ها در مسیر زندگی انسان باعث می‌شود که نتواند به رشد و تعالی دست پیدا کند و مانع رشد انسان می‌شود.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر استان یزد اظهار داشت: در مسیر حرکت چهل‌ساله انقلاب و جمهوری اسلامی ایران، دشمن جبهه‌ای را تشکیل داده است که این جبهه دشمن دارای شاخصه‌ها و خصوصیاتی مانند وسعت، هدف بزرگ و پیچیده است. دشمن در ابعاد مختلف در حال رصد انقلاب اسلامی است.
وی گفت: حضور مردم، دین، راهبردها و رهبری‌های حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری انقلاب ما را به چهل‌سالگی رسانده است. امروز ما با جبهه‌ای به نام بسیج و با انجام طرح‌های مختلف و متنوع وسیع‌ترین و قدرتمندترین جبهه را در دنیا ایجاد کرده‌ایم.
حجت‌الاسلام گندمی تصریح کرد: امروز پیچیدگی مدیریت انقلاب و نظام اسلامی سخت‌تر از دوران اول انقلاب است. یکی از رسالت‌های مهم در مجموعه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه موضوع روشنگری است. برای تبیین و گسترش این جبهه به مدیران جهادی نیاز داریم و باید در ابعاد مختلف روشنگری کنیم.
وی اظهار داشت: باید به نقش ولی‌فقیه در اصل ولایت مطلقه فقیه بیشتر پرداخته شود. دشمن هر سه بعد این انقلاب یعنی مردم، دین و ولایت را نشانه گرفته است.
این مقام مسئول گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران جهانی شده است و این توفیقات و موفقیت‌هایی که تاکنون کسب کرده‌ایم نتیجه پیروی و تبعیت از ولایت‌فقیه است. امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سایه اطاعت از ولی‌فقیه به‌دست‌آمده است. بیداری اسلامی در دنیا به برکت جمهوری اسلامی بوده است.
وی در پایان از تلاش‌های مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردکان تشکر و قدردانی کرد و برای مسئول جدید این دفتر نیز آرزوی توفیق و موفقیت کرد و بر ارتباط با اقشار مختلف بسیج در راستای اجرای برنامه‌ها تأکید کرد.
انتهای پیام/ د
ارسال نظرات