معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قدس گیلان‌ با اشاره به افتتاح ۲۰ سوله ورزشی در دهه فجر امسال توسط سپاه گفت: برای این پروژه‌ها مجموعاً ۷ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
کد خبر: ۹۰۹۹۶۰۹
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت،‌ کامیار مهدی‌پور صبح امروز در جلسه کمیته نیروهای مسلح اظهار داشت:‌ در دهه فجر امسال 20 سوله ورزشی توسط سپاه قدس گیلان در اقصی نقاط استان افتتاح می‌شود که برای آماده‌سازی آن‌ها بیش از 7 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قدس گیلان افتتاح فاز نخست مجموعه اردوگاهی راهیان نور استان در دهه فجر امسال را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد:‌ بهره‌برداری از پل روستای فوشه در فومن،‌ افتتاح 6 حوزه و 20 پایگاه مقاومت نیز از دیگر طرح‌های قابل افتتاح سپاه قدس گیلان است.

مهدی‌پور استفاده از ابزار هنر برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته را مورد تأکید قرار داد و بیان داشت: سپاه قدس گیلان‌ و بسیج رسانه با همکاری صدا و سیمای مرکز گیلان قصد دارند برنامه‌هایی در زمینه موفقیت‌های انقلاب اسلامی تهیه و از رسانه ملی پخش کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قدس گیلان از انجام فعالیت‌های گسترده توسط این مجموعه سخن گفت و عنوان کرد:‌ برگزاری پر رنگ‌تر برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال با نگاه ویژه به دستاوردهای انقلاب اسلامی از اهداف راهبردی معاونت فرهنگی سپاه قدس گیلان است.

کامیار مهدی‌پور بیان پیشرفت‌های انقلاب اسلامی برای نسل‌های جدید را مستلزم تسلط بر روش‌ها و ابزارهای نو دانست و گفت:‌ به علت خلاء کارهای تبلیغی و فرهنگی امروزه بسیاری از جوانان و نوجوانان کشورمان از دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف اطلاع کافی و دقیقی ندارند.

وی فعال کردن شبکه روشنگران و هادیان سیاسی برای تبلیغ موفقیت‌های انقلاب اسلامی را از جمله اقدامات معاونت فرهنگی سپاه قدس گیلان نامید و ابراز داشت:‌ پخش برنامه‌هایی نظیر ایران 20 و اولین‌ها از شبکه سراسری و سیمای مرکز گیلان بخشی از این کارهای فرهنگی است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قدس گیلان برگزاری رزمایش ستارگان درخشان 4،‌ خدمات جهادی و تجمع 20 هزار نفری بسیجیان گیلان را از برنامه‌های موفق فرهنگی سپاه قدس گیلان اعلام کرد و افزود: رزمایش نظامی اقتدار لشکر عملیاتی نیز از دیگر برنامه‌های امسال این معاونت بود.

مهدی‌پور برپایی جشنواره‌های فرهنگی با موضوع شعر،‌ عکس، سرود، نماهنگ و تئاترهای خیابانی را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت:‌ معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه قدس گیلان امسال با همکاری نهادهای ذیربط جشنواره ابوذر در حوزه تولیدات رسانه‌ای را با موفقیت در استان برگزار کرد.

انتهای پیام/ش

ارسال نظرات