امام جمعه اشکذر با بیان اینکه انتظار رهبری و همه مردم از روسای سه قوه اصپلاح وضع موجود است، گفت: امروز مردم از مسئولین انتظار ندارند که تنها مشکلات را بگویند بلکه باید مشکلات را برطرف کنند.
کد خبر: ۹۰۹۹۶۱۱
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، امام جمعه اشکذر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره سالروز تولد حضرت زینب (س) و روز پرستار، گفت: حدیثی در باب اجر پرستاری داریم که اگر کسی یک شبانه روز از فرد بیماری نگهداری کند خداوند این شخص را در بهشت هم نشین حضرت ابراهیم (ص) می‌نماید.
حجت الاسلام و المسلمین طالبیان ادامه داد: خداوند فردای قیامت به فردی که از اعضای خانه خود نگهداری کرده است نگاه ویژه‌ای می‌کند که این نگاه را در قیامت همه نیاز منداند.
طالبیان در بخش دیگری از خطبه‌های خود به ۱۹ دی ماه، سالروز قیام مردم قم اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر خود باجمعی از مردم قم خطاب به مسئولین کشور گفتند، دشمنان ما قابل اعتماد نیستند و نباید گول حرف‌ها و قول آن‌ها را بخوریم و باید اکنون به فکر اصلاح وضعیت معیشتی مردم باشند.
طالبیان با بیان اینکه انتظار رهبری و همه مردم از روسای سه قوه اصپلاح وضع موجود است، گفت: امروز مردم از مسئولین انتظار ندارند که تنها مشکلات را بگویند بلکه باید مشکلات را برطرف کنند، شایسته نیست وزیری مشکلات کشور را فقط بازگو کند و در حل آن مشکل اقدامی نکند.
امام جمعه اشکذر با اشاره به اینکه مردم بهتر از مسئولین به مشکلات کشور اشراف دارند، تصریح کرد: دولتمردان بجای اینکه کار‌های خود را در جهت رفع مشکلات کنونی کشور بازگو کند، دارند تنها به مشکلات اشاره و فقط آن‌ها را بازگو می‌کنند.
انتهای پیام/ د
ارسال نظرات