خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: اعتقاد به ولایت موجب تقویت روحیه رزمندگان شد.
کد خبر: ۹۰۹۹۶۱۴
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی از خوی، حجت الاسلام محمد رستمی در راس اکیپی با حضور در پایگاه های عملیاتی گردان301شهید درستی در منطقه الند خوی از نزدیک با رزمندگان اسلام دیدار کرد.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی ضمن عرض خداقوت و آرزوی سلامتی برای رزمندگان اسلام گفت: در مقابل ایثار و فداکاری های نیروهای جان برکف سپاه، دیدار با آنان کمترین کاری است که می توانیم انجام دهیم.

 حجت الاسلام رستمی افزود: اعتقاد، باور دینی، ولایت، وحدت و ... باعث ارتقاء روحیه رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس بود.

وی خاطرنشان کرد: ویژگی های فوق باعث سرافرازی ما در منطقه است چرا که  اکنون می بینیم مسئولین و سران کشور با اقتدار و ابهت در سفرهای خارجی حاضر می شوند در صورتی که سران آمریکا به صورت مخفیانه و در خفا سفر و دیدار می کند، این به معنای ایثار و مقاومت واقعی و روحیه انقلابی است.

حجت الاسلام رستمی در ادامه با  اشاره  به سالروز عمليات کربلای 5 گفت: باید نسل جوان از جانفشانی های ملت به ویژه رزمندگان اسلام ایثارگران و شهدا کربلای    4و5  در منطقه شلمچه با خبر شوند.

وی افزود: این عزیزان در سخت ترین شرایط  با تمام توان و با فدا کردن جان خود از ذره ذره این خاک مقدس حراست کرده اند و این جانفشانی باید توسط شما دلاوران تداوم داشته باشد چرا که این حضور با صلابت شما در کنار سایر نیروهای نظامی  در محافظت از کیان مهین اسلامی مان دست هر تجاوزکاری را از این خاک کوتاه خواهد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات