مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت:دشمن بنیانهای فکری و عقیدتی و عقبه فکری ملت ایران را هدف قرار داده وامروز نیاز است با دقت با منطق فکری خود در برابر دشمن پیروز شویم.
کد خبر: ۹۰۹۹۶۱۹
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان درنشست فرهنگی خواهران شاغل که به مناسبت ولادت حضرت زینب در کانون شهید عالی شهرستان زاهدان برگزار شد گفت: همه تلاش  انقلاب اسلامی این است که مردم را با الگوهای دینی مرتبط و آشنا کند.

وی با تاکید بر این مطلب که عمل کردن به قرآن  سرلوحه کار انقلاب اسلامی است افزود: قرآن می فرماید پیامبر و اولاد طاهرینش برترین الگوها در تمام ابعاد و زمینه برای مسلمانان است و انقلاب اسلامی این موضوع را به صورت عملی اجرایی کرده است.

طهرانی زاده ادامه داد:روشنگری و تبیین مسائل در بین نسلهای بعدی انقلاب نیاز جامعه است که این مهم یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در وحله اول باید نسبت به اهل بیت معرفت پیدا کنیم و با معرفت شناسی  نسبت به اهل بیت می توان از خطا و اشتباه مصون بود.

 این مسئول در ادامه از حضرت زینب به عنوان الگوی شفاف وحدانیت، شفاف در انقلاب اسلامی نام برد و اظهار داشت: با داشتن الگوهایی  به مثل زینب کبری(س) می توانیم دشمن را متعجب و زمین گیر کنیم .

 وی با تاکید بر فرا رسیدن چهل سالگی انقلاب اسلامی و ناکارآمد جلوه دادن انقلاب و دستاوردهای آناز سوی دشمنان تصریح کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس بانوان با رفتار زینبی خود حقانیت را به دنیا اثبات کرده اند.

 حجت الاسلام طهرانی زاده با اشاره به این مطلب که دشمن بنیانهای فکری و عقیدتی و عقبه فکری ملت ایران را مورد هدف قرار داده و باید دقت کنیم چون منطق حضرت زینب باعث پیروزی انقلاب باشیم .

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: بسیج قوه مهمی است که امروز باید به واسطه بسیج انقلاب را ترمیم کنیم.

 

ارسال نظرات