معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: امسال ۱۰ هزار نفر از مردم آذربایجان‌غربی برای بازدید از مناطق عملیاتی، به راهیان نور جنوب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۹۹۶۲۴
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، تقی نجمی امروز در جلسه هماهنگی راهیان‌نور که در سالن شهید نیکخواه استانداری تشکیل شد اظهار کرد: امسال ۱۰ هزار نفر از مردم آذربایجان‌غربی برای بازدید مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

 وی با اشاره به اینکه از این جمعیت ۸ هزار نفر در قالب کاروان‌های مختلف خانواده و دانشجویی و دانش‌آموزی اعزام می‌شود ادامه داد: ۲ هزار نفر هم به صورت خودجوش و با وسیله نقلیه شخصی در این رویداد معنوی شرکت می‌کنند.

 معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه اعزام کاروان‌های راهیان‌نور هر سال از ۱۵ اسفند آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد گفت: همکاری نهادها و ادارات برای برپایی باشکوه این رویداد در سال جاری ضروری است.

 نجمی به وجود ۶ یادمان در استان اشاره و خاطرنشان کرد: ۴۷ هزار و ۵۵۴ از مردم استان در مناطق عملیاتی شمال غرب کشور حضور یافتند.

 وی اضافه کرد: ۱۴۶ هزار و ۷۵۶ نفر از سایر استان‌ها برای بازدید از مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور وارد آذربایجان‌غربی شدند.

 معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی به اجرای نمایش رزمی و بصیرتی علمداران ولایت در پادگان حیدرلوی ارومیه اشاره کرد و بیان داشت: امسال ۷۲ هزار و ۶۶۶ نفر از آن بازدید کردند.

 انتهای پیام

ارسال نظرات