معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید هر ساله در عرصه فعالیت‌های قرآنی رشد و پیشرفت داشته باشد.
کد خبر: ۹۰۹۹۶۲۹
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، دریادار پاسدار علی فدوی در مراسم اختتامیه هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده پاسداران سپاه که با حضور برگزیدگان این دوره از مسابقات در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی پس از 40 سال با توجه به روایات معصومین(ع) در شرف تکمیل شدن است.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی استکبار جهانی با نظام جمهوری اسلامی ایران بی سابقه است، گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران طی این 40 سال در حد توان خویش انواع اقدامات ظالمانه و خصمانه را بر علیه مردم این کشور انجام دادند ولیاکنون با لطف الهی کشور ما در اوج اقتدار قرار گرفته‌ است و بلعکس دشمنان این نظام مقدس نسبت به گذشته ضعیف شده‌اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با طرح سوالی مبنی بر اینکه چرا با این حجم از دشمنی علیه انقلاب اسلامی اکنون کشور ایران در اوج قدرت است، خاطرنشان کرد: مبنای این نهضت  به رهبری امام خمینی(ره) با تاسی از اسلام و قرآن کریم آغاز شد و اکنون بعد از 40 سال این خط‌مشی با حضور مقام معظم رهبری(مدظلله العالی) ادامه دارد.

دریادار پاسدار فدوی  با اشاره به اینکه مردم نظام جمهوری اسلامی ایران طی 4 دهه انقلاب اسلامی در عمل به قرآن کریم بهترین عملکرد را داشته‌اند، افزود: 200 هزار شهید و توصیه این شهدای والامقام در وصیت نامه‌هایشان بر پیروی از قرآن کریم و جهاد در راه خداوند نشانگر عملکرد احسن مردم این نظام  طی 40 سال اخیر به قرآن مجید است.

وی تاکید کرد: حرکت انقلاب اسلامی بر مبنای ایمان و فرهنگ است بنابراین زمانی که استکبار جهانی فرهنگ این نظام مقدس را نشانه می‌روند بدون شک به برکت قرآن کریم پیروزی های بزرگتری نسبت به گذشته برای مردم ایران تحقق پیدا خواهد کرد که نمونه بارز آن مراسم باشکوه راهپیمایی اربعین حسینی(ع) و حضور پر رنگ مسلمانان و غیر مسلمانان جهان در این مراسم معنوی است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها