مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز :
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز گفت:حضرت زینب (س) با تشخیص به موقع و عمل کردن به تکلیف ، نهضت عاشورا را به همگان آموخت و توانست با خطبه های سنگین و کوبنده کاخ یزید را ویران کند.
کد خبر: ۹۰۹۹۶۳۵
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام والمسلمین علیمراد یوسفی در دیدار با جمعی از مسئولان و پایوران لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع ) کرج که به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر برگزار شد، افزود:در طول تاریخ اسلام اهل ایمان هر موقع تکلیفشان را شناختند و به آن عمل کردند توفیقات بزرگی به دست آورده اند.

تکلیف مداری حضرت زینب (س) نهضت عاشورایی را به همگان آموخت

وی اظهار داشت :در حادثه عاشورا آنهایی که به تکلیفشان عمل نکردند پشیمان و نادم بودند که چرا به تکلیفشان که همان یاری امام حسین (ع ) بود عمل نکردند.

حجت الاسلام یوسفی افرود:کسانی که در واقع کربلا به تکلیف عمل نکردند دچار زیان و مشکلات شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز گفت:تشخیص به موقع تکلیف اسلام را از بحران ها نجات می دهد..

وی افزود :ما هرکاری را که انجام میدهیم باید تشخیص بدهیم آیا در اردوگاه امام حسین (ع )هستیم یا خارج از اردوگاه هستیم .

وی تصریح کرد :بعضی ها هنوز تکلیف خودشان را تشخیص نداده اند آنها می گویند ما بی طرف هستیم ما کاری نداریم چرا خودمان را درگیر کنیم.

حجت الاسلام یوسفی گفت :ما به عنوان پاسدار همیشه باید در اردوگاه امام حسین (ع )باشیم و هرکاری را که انجام می دهیم باید در مسیر امام حسین (ع ) و ولایت باشد .

وی اظهار داشت :در دوران دفاع مقدس رزمندهای جوان و سلحشور تکلیف را شناختند و درست هم به آن عمل کردند و امروزه ما به آنها افتخار میکنیم .

وی با بیان اینکه عملیات های دفاع مقدس در پیشرفته ترین دانشگاههای نظامی دنیا تدریس می شود افزود:کل دنیا هنوز مشغول رمز گشایی از چگونگی عملیات های ما هستند.

مسئول دفتر نمایندگی سپاه استان البرز افزود :در دروان دفاع مقدس یک انسان مقابل یک تانک پیروز شد،کل دنیا حیرت زده بودند رمز پیروزی ان جوان عمل کردن به موقع تکلیف بود.

وی خاطر نشان کرد:رزمنده ایی که به تکلیفش خوب عمل کند بزرگترین نیروهای نظامی در مقابل این رزمنده تسلیم خواهند شد.

حجت السلام یوسفی گفت:امروزه نباید از تاریخ دفاع مقدس غافل شویم دفاع مقدس شگفتی های بزرگی در آن است که باید در همه سطوح مختلف کشور تدریس شود اما دشمنان داخلی می خواهند این درس از مدارس حذف شود.

وی اظهار داشت :تازمانی که ما به تکلیفمان خوب عمل کنیم این نظام شکست ناپذیر است .

حجت السلام یوسفی خاطر نشان کرد : دشمنان نظام جمهوری اسلامی هر کاری میکنند ،نقشه ها می کشند تا آسیبی به نظام جمهوری اسلامی برسانند ولی شکست می خورند چون مردم ولایت مدار ما به تکلیفشان خوب عمل می کنند و خداوند متعال آنها را یاری میکند..

ارسال نظرات
پر بیننده ها