استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از بنیاد فرهنگی نیمه شعبان و فعالیت‌های فرهنگی مسجد آیت‌الله انگجی تبریز، با اشاره به اینکه مقابله با آسیب‌های اجتماعی جزو دغدغه‌های مقام معظم رهبری است، گفت: امروز استکبار جهانی ناامید از همه سیاست‌های گذشته خود، به دنبال تأثیرگذاری بر نسل جوان و آینده این کشور است؛ البته آرزوهای آن ها نقش برآب خواهد شد ولی نباید از توطئه‌های دشمن غفلت کنیم.
کد خبر: ۹۰۹۹۶۶۴
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی اظهارداشت: دشمنان همیشه در کمین هستند و اگر نسل جوان و نوجوان را خوب تربیت و برای دفاع از ارزش‌ها وقت و انرژی صرف نکنیم خسارت‌های جبران‌ناپذیری بر کشور تحمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این شرایط، فعالیت‌های فرهنگی جزو کارهای اساسی و ماندگار است، افزود: بنیاد فرهنگی نیمه شعبان جزو موسسات باارزش فرهنگی است که کارهای تأثیرگذار آن در بخش‌های مختلف شایسته قدردانی است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به سرمایه‌گذاری دشمنان اسلام و انقلاب برای تأثیرگذاری بر نسل جوان، گفت: امروز فعالیت‌های فرهنگی جزو کارهای ماندگار و اساسی است و نباید از تربیت نسل جوان غفلت شود.
پورمحمدی  با بیان اینکه آذربایجان دیار افتخارات بزرگ فرهنگی است، افزود: اگر تبریز و آذربایجان اسطوره تاریخ شناخته می‌شود به خاطر نقشی است که در طول تاریخ در عرصه‌های مختلف ایفا کرده است.
وی خاطرنشان کرد: بعد از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و با وجود دستاوردهای شگرفی که به برکت این انقلاب و علی‌رغم فشارهای سنگین دشمنان در دوران جنگ و تحریم‌های اقتصادی به دست آمده، هنوز در برخی حوزه‌های فرهنگی مشکل داریم.
ارسال نظرات