خبرهای داغ:
امام جمعه مرند در همایش چهلمین سالگرد طلایه داران فاطمی گفت: برای ما قابل تحمل نیست که مسئولان با مردم درشت گویی کرده و قولی دهند و به آن عمل نکنند.
کد خبر: ۹۰۹۹۶۷۲
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام نعمت زاده افزود: متاسفانه ماعملکرد خود را کمتر منعکس می کنیم و بیشتر نقاط ضعف را می بینیم، در این ۴۰ سال اصولگرایان و اصلاح طلبان هر دو مشارکت داشته اند و باید دستاوردهای همه گروه ها بیان شود.

وی ادامه داد: حوزه علمیه، انقلاب اسلامی را فرزند خود می داند و مردم ایران را در تاریخ بی نظیر می داند که وفادار با روحانیت و همگام با انقلاب اسلامی حرکت کرده اند.

حجتت الاسلام نعمت زاده اظهارداشت: با هدایت ها و هشدارها و تذکرات امام راحل در گذشته و رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکنون پیش رفته ایم و تا ما این گونه هستیم دشمنان هر چقدر هم که قوی باشند شکست می خورند.

وی تاکید کرد: ما جمع بندی از عملکرد ۴۰ سال گذشته نداریم تا به مردم بیان کنیم، فرماندار از مسئولان بخواهد تا عملکرد گذشته را جمع بندی کرده و در اختیار روحانیون قرار دهند که در منبرها به مردم بیان کنند.

حجت الاسلام نعمت زاده خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم فشار دشمنان ما را از بیان عملکرد خود بازدارد باید جشن ۴۰ امین سالگرد انقلاب اسلامی را باشکوه برگزار کنیم.

ارسال نظرات