مسئول سازمان بسیج جامع پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

اعزام تیم عمومی(طرح شهید رهنمون) به پایگاه شهدای شاهوزهی

مسئول سازمان بسیج جامع پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: تعداد 100 بیمار نیازمند در پایگاه شهدای شاهوزهی زاهدان از خدمان درمانی و پزشکی رایگان بهره مند شدند.
کد خبر: ۹۰۹۹۶۹۸
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸

خواهر پاسدار فاطمه کمیلی مسئول سازمان بسیج جامع پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، گفت: خدمات پزشکی رایگان با حضور جهادگران بسیجی در حاشیه شهرستان زاهدان به نیازمندان ارائه شد.

وی افزود: در راستای حمایت از محرومین و رفع مشکلات و ارائه خدمات، پزشکی و بهداشتی به نیازمندان حاشیه شهر زاهدان بسیجیان جهادگر پزشک  با حضور در مناظق حاشیه نشین و محروم شهرستان زاهدان خدمات رایگان پزشکی ارائه کردند.

فاطمه کمیلی ادامه داد: در این اردوی جهادی پزشکی بیش از 10 پزشک، در قالب(طرح شهید رهنمون) به پایگاه شهدای شاهوزهی اعزام و  تعداد ۱۰۰ نفر  از بیماران نیازمند را ویزیت و تعداد ۴۲ نفر از خدمات داروی رایگان بهره مند شدند.


مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به خدمات ارائه شده، تاکید کرد: در این برنامه تعداد 10 نفربسیجی جهادگر پزشک در قالب یک گروه پزشکی عمومی پزشک عمومی، تست قند خون و فشار خون به بیماران و افراد ساکن در منطقه خدمات‌رسانی کردند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار