همزمان با میلاد حضرت زینب(س) از پرستاران بیمارستان سیریک تجلیل شد.
کد خبر: ۹۰۹۹۷۱۸
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، روز گذشته همزمان با میلاد حضرت زینب کبری(س) از پرستاران بیمارستان امام سجاد(ع)شهرستان سیریک تجلیل شد.

در این مراسم که حجت الاسلام والمسلمین حیدری امام جمعه شهرستان،فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیریک و جمعی از مسئولین شهرستان حضور داشتند، ضمن حضور در بیمارستان و دیدار با کارکنان مرکز درمانی امام سجاد(علیه السلام) از آنان با اهدای کارت هدیه تجلیل شد.

امام جمعه شهرستان سیریک گفت:پرستاران در جامعه مظهر عاطفه و اسوه های صبر و ایثار هستند و همواره با صبر ، حوصله و مراقبت از بیماران وظیفه انسانی و ذاتی خویش را همانند یک مادر انجام می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین  حسن حیدری ضمن تبریک میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار افزود: کار پرستاری به عنوان افضل الاعمال  و با فضیلت ترین کارها آن است که با سختی همراه باشد و این سختی در حرفه پرستاری به خوبی جلوه می کند.

وی حمایت از پرستاران را برای تقویت سلامت جامعه و اجتماع مهم دانست و گفت:یکی از موارد مهم و ارزشمند کمک به پرستاران را توجه به رفع مشکلات و کمبودهای این حوزه برای خدمت رسانی به مردم دانست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیریک نیز ضمن تبریک5جمادی الاول میلادعقیله بنی هاشم حضرت زینب(سلام الله علیها)اظهار کرد: درتمامی حرفه ها و کارها سختی هایی وجود دارد و این سختی ها به دلیل شرایط خاص کاری و ارتباط مستقیم با سلامت مردم در حوزه پرستاری بیشتر و مشهود تر از سایر حرفه هاست.

حجت الاسلام والمسلمین محمدسهرابی افزود: همه ما شاهدیم که پرستاران بزرگوار با صبر، شکیبایی و نجابتی مثال زدنی مشکلات ارتباط مستقیم با بیمار را پذیرفته اند و با نیت خدایی به خدمت به مردم مشغول هستند.

ارسال نظرات