فرماندار اردبیل گفت: آموزشگاه ۳ کلاسه خیرساز زنده یاد حاج قربان موذن قره لر با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۰۹۹۷۳۶
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷
آموزشگاه ۳ کلاسه خیرساز روستای قره لر افتتاح شد
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، فرماندار اردبیل اظهار داشت: خیرین با اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه شان باعث اشاعه فرهنگ خیر خواهی در جامعه خواهند بود.

جواد زنجانی احداث مدارس مشارکتی با نام خیرین را زمینه ایجاد انگیزه برای حضور بیشتر افراد خیرخواه در امور مدرسه سازی عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: باید نام این خیرین به عنوان انسان‌های وارسته همیشه در خاطر‌ها ماندگار باشد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان نیزدراین مراسم گفت: این آموزشگاه ۳ کلاسه با ۱۸۱ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

دولت لطفی همچنین با تشکر از خیرین مدرسه ساز استان تصریح کرد: در سال جاری ۳۶ پروژه ناتمام و در دست احداث هستند که تلاش می‌شود با کمک خیرین و اختصاص اعتبارات دولتی تا آغاز سال تحصیلی آتی تکمیل و به چرخه تعلیم و تربیت وارد شوند.

در ادامه رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان با اشاره به اینکه هیچ کاری برتر از امر مدرسه‌سازی نیست، بیان کرد: مدرسه‌سازی عبادتی بزرگ و فرهنگی است که سال‌ها اجر آن در زندگی فرد باقی خواهد ماند.

جواد قرآن نویس افزود: خیرین در کنار ساخت مدرسه اهتمام لازم در برقراری و جبران تمامی کمبود‌های امکانات و تجهیزات مدارس دارند و بر این باورند که وجود امکانات و تجهیزات در هر مدرسه‌ای حق تمامی دانش‌آموزان است.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه ۲ ضمن قدردانی از خانواده خیر مدرسه ساز روستای قره لر آقای کاظم موذن، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش ناحیه ۲ از لحاظ فضای فیزیکی مدارس به علت قدمت زیاد و فرسوده بودن فضا‌های آموزشی در رنج بوده و نیازمند مشارکت بیشتری از طرف خیرین است
ارسال نظرات