فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حر مشهد:

تعدادي از تولید کنندگان داروهاي غير مجاز و مخدر در شهر مشهد دستگير شدند

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج ساه حر مشهد از دستگیری تعدادي از تولید کنندگان و توزیع کنندگان داروهای غیر مجاز سطح شهر مشهد توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) این ناحیه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۹۷۵۹
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷

سرهنگ پاسدار مهدی زراعتخواه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی با بيان اينكه طي با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه ناحیه حر تعدادي از تولیدکنندگان و توزیع کنندگان دارو‌های غیر مجاز شهر مشهد شناسایی و دستگير شدند.

وي ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه ناحیه حر مشهد پس از شناسایی انبار و مخفیگاه تولید و توزیع داروهاي غير مجاز در مشهد مقدس با هماهنگی مقام قضایی اين استان طي اقدامي به‌هنگام و سريع با ورود به محل مورد نظر حجم بیش از ۴۰ هزار عدد قرص‌ مخدر متادون و ترامادول را کشف و ضبط کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسيج سپاه حر مشهد اضافه كرد: 360 کیلوگرم پودر قرص های دست ساز، 30 لیتر شربت متادون و مقدار 3 لیتر شربت تریاک با بازرسی بیشتر از این انبار كشف و ضبط شد.

زراعتخواه خاطرنشان كرد: این انبار توليد و توزيع داروهاي غير مجاز و مخدر در جاده کلات كشف شد و سپس در رابطه با این واحد غیرمجاز ۲ نفر نیز دستگیر و براي سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها