فرمانده تیپ مخصوص 110 سلمان فارسی:

توجه به نیازمندان از الویت های مهم کاری سپاه در استان سیستان و بلوچستان است

فرمانده تیپ مخصوص 110 سلمان فارسی گفت: در راستای خانه دار شدن افراد نیازمندی که سر پناهی نداشته اند تا پایان سال در 6 نقطه از استان 22 خانه محروم توسط قرارگاه شهید میر حسینی ساخته و تحویل نیازمندان می شود.
کد خبر: ۹۰۹۹۷۶۰
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
سردار رمضان ابراهیم آتانی، فرمانده تیپ مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: رسیدگی به مشکلات نیازمندان و حل آن یکی از دغدغه های سپاه و بسیج است که این نهاد در راستای مرتفع کردن بخشی از مشکلات مردم گامهای موثری را برداشته است.
 
وی افزود: در حوزه محرومیت زدایی در دو بخش ایجاد اشتغال و مسکن سپاه به صورت جدی پای کار آمده است که در راستای رفع محرومیت و گره گشایی  بخشی از مشکلات نیازمندان و جوانان این کار را در دست اجرا دارد و در راستای خانه دار شدن افراد نیازمندی که سر پناهی نداشته اند تا پایان سال در ۶ نقطه از استان ۲۲ خانه محروم توسط قرارگاه شهید میر حسینی تیپ مخصوص 110 سلمان فارسی ساخته و تحویل نیازمندان می‌شود.

سردار رمضان ابراهیم آتانی، ادامه داد: افتتاح واحد‌های مسکونی ویژه محرومین به همت سپاه برای خدمت دهی به روستا‌های محروم در زاهدان در روستاهای حرمک و نصرت آباد انجام  و کلید منازل تحویل صاحبان آن شده است.


ارسال نظرات