خبرهای داغ:
امام جمعه سرخه با اشاره بر اینکه روحیه انقلابی رمز پیشرفت کشور است گفت: تحقق آرمان‌ها نیازمند مجاهدت و ایستادگی است
کد خبر: ۹۰۹۹۷۶۴
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، همایش بازخوانی ناگفته‌های عملیات کربلای ۵ با حضور امام جمعه شهرستان سرخه و خاطره گویی فرماندهان و رزمندگان سرخه‌ای حاضر در عملیات کربلای ۵ در سالن باران سرخه برگزار شد.
حجت الاسلام مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه شهرستان سرخه در این همایش با اشاره به ماهیت جنگ ۸ ساله گفت: امام (ره) هویت جنگ را این گونه تبیین می‌کنند که جنگ با عراق، اسرائیل، عربستان و شیوخ خلیج فارس نیست، جنگ ما با اردن و مصر و مراکش وابرقدرت‌های شرق و غرب نیست، جنگ ما جنگ مکتب ما علیه تمام دنیای ظلم و جور است، جنگ ما جنگ پابرهنگی علیه خوشگذرانی‌های حاکمان بی درد اسرائیل است. جنگ ما جنگ قداست، عزت، شرف و استقامت علیه نامردی‌ها است.
وی افزود: این جنگ سلاح نمی‌شناسد، این جنگ خانه، کاشانه، فقر و گرسنگی نمی‌داند. این جنگ، جنگ اعتقادات، ارزش‌های انقلابی علیه دنیای کثیف ظلم است؛ ما هرروز در جنگ برکتی داشتیم که در همه صحنه‌ها از آن بهره جسته ایم. ما در جنگ توانستیم روی پای خود بایستیم و ابهت شرق و غرب را بشکنیم. ما در جنگ ریشه‌های پربار انقلاب را حفظ کردیم.
امام جمعه سرخه تصریح کرد: جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت، این‌ها محاسبات نظام‌مند امام ما است. جنگ ما جنگ بیداری پاکستان و هندوستان را به دنبال خواهد داشت. مادر چهل سالگی انقلاب هستیم و امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مشعل فروزان انقلاب، دستان ما را می‌گیرد.
وی بیان کرد: راهبرد امروز در مواجهه با دشمن همان راهبرد ارزشمند ((ما می‌توانیم)) است و روحیه انقلابی رمز پیشرفت کشور است، باید به جوانان اعتماد کنیم، تحقق آرمان‌ها نیازمند مجاهدت و ایستادگی است، هزینه سازش بیشتر از هزینه مقاومت است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها