خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: ساخت مسجد كار ارزشمند و ماندگاری است و سرمایه‌گذاری در این زمینه اجر دنیوی و اخروی برای بانیان آن به همراه دارد.
کد خبر: ۹۰۹۹۷۸۳
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، در مراسم كلنگ‌زنی مسجد امیرالمؤمنین (ع) قزوین اظهار کرد: ساخت مسجد كار ارزشمند و ماندگاری است و سرمایه‌گذاری در این زمینه اجر دنیوی و اخروی برای بانیان آن به همراه دارد.
وی خاطرنشان کرد: برخی از اضافه مال خود و برخی دیگر از مالی که نیاز دارند برای ساخت مساجد کمک می‌کنند که هر دو ارزشمند است اما پاداش این دو نزد خداوند متفاوت است. کسی که برای دفاع از حرم به سوریه می‌رود، کسی که مسجد بنا می‌کند و کسی که عدالت را اجرا می‌کند همه از مصادیق اقامه نماز هستند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: وجود مسجد در هر منطقه‌ای کمک می‌کند تا ارزش‌های دینی و الهی توسعه پیدا کند و منکرها و معصیت‌ها کوچک شمرده شود و ضروری است برای برجسته شدن امور دینی همه پای کار باشیم.
امام جمعه قزوین با بیان اینکه کسی که به خدا و روز قیامت ایمان دارد می‌تواند مساجد را آباد کند، اضافه کرد: کسی که دغدغه دین و ارزش‌های الهی را داشته باشد، می‌تواند مسجد را از لحاظ ظاهری و باطنی آباد کند.
1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها