آیت الله قائم مقامی در جلسه هم اندیشی با مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی:

نیروهای بسیجی، انقلابی و حافظ جایگاه انقلاب هستند/ لزوم تغذیه فکری و معرفتی مهندسین بسیجی

آیت الله قائم مقامی، استاد قشر بسیج مهندسین صنعتی در جلسه هم اندیشی با دکتر شهبازی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور با توجه به نقش و جایگاه امور تربیتی در اقشار بسیج بیان داشت : اعتقاد بنده این است که بیشتر بعد فکری و نظری امور تربیتی اهمیت دارد. نیروهای بسیجی، انقلابی و حافظ جایگاه انقلاب که بیش از دیگران انقلاب را درک کردند باید به لحاظ فکری و معرفتی به طور مستمر تغذیه شوند.
کد خبر: ۹۰۹۹۸۶۱
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷

به گزارش سرويس بسيج مهندسين صنعت خبرگزاري بسيج، تغذیه شدن به معنای به روز بودن است طوری که در تراز انقلاب باشند و تحلیل های نو به نو در مورد وقایع و حوادث داشته باشند. لازم است بسیجیان با علم و عقل و معرفت و نه با اکراه بدانند که چرا باید از انقلاب دفاع کنند، واقعیت انقلاب چیست و انقلاب در چه مسیری قرار دارد. این موضوعات نیازمند کار فکری و معرفتی است.

آیت الله قائم مقامی با پیشنهاد موضوعات محوری جلسات فکری و معرفتی افزود: نیروهای بسیج باید به طور مستمر با یکدیگر در ارتباط باشند. ارتباطهای مجازی جنبه های مثبتی دارند اما کفایت نمی کنند. در ارتباط حضوری می توان در مورد موضوعات مختلف به گفت و گو و تحلیل پرداخت. در دیدارهای حضوری هم کار فکری و عقیدتی پیگیری می شود و هم مسائل دینی و عبادی.

استاد قشر بسیج مهندسین صنعتی با بیان اهمیت برگزاری مستمر حلقات صالحین اذعان داشت: موضوع حلقات صالحین بسیار با اهمیت است. همانطور که اشاره شد جلسات حضوری باید مورد توجه باشد. مسئولین حلقات باید جلساتی را برای هماهنگی ها برگزار کنند که این موضوع نیازمند توجه ویژه است. امیدوارم در آستانه 40 سالگی انقلاب شاهد برنامه های خوبی جهت تکریم و تعظیم انقلاب و همچنین ریشه یابی مشکلات جامعه باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار