خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۰۹۹۹۰۰
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، در جمع سربازان گمنام امام زمان(عج) استان گفت: فرصت انسان در این دنیا خیلی کم و اندازه یک لحظه است.

وی عنوان داشت: مهمترین مسئله انسان معرفت انسان است؛ انسان به عنوان یک سیر تکاملی باید بر اساس حق حرکت کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: خدا همه چیز را برای انسان آفریده و در خدمت او قرار داده است، خدا انسان را برای خود آفریده و حیف است عمر به این گرانبهایی را پایمال هوای نفسانی کنیم.

 

وی یادآور شد:  ارزش عمر به این است که در بندگی خدا باشیم و نه بنده شخص، اگر به دل خود مراجعه کنیم خواهیم فهمید بنده چه چیزی هستیم.

 

عبادی اظهار داشت: هر وقت کارها خدایی شد همه امور درست می شود و هر وقت دیدیم امور درست نمی شود بدانیم کارها غیرخدایی است.

 

وی بیان داشت:  امام حسین(ع) از اصحاب خودش به عنوان بهترین اصحاب یاد کرد و سرآمد آن ها حضرت زینب کبری(س) است؛ حضرت زینب(س) بیش از آنچه شهدای کربلا تحمل کردند در پیام شهدا سختی ها را تحمل کرد و طاغوت را با فرمایشات خود در هم شکست.

 

نماینده ولی فقیه در استان افزود: این پیام چنان رسا بود که با فاصله کوتاهی که کاروان اسراء وارد شام شد افکار عمومی را تغییر و عرصه را بر یزید تنگ کرد که اجازه داد برای حسین(ع) روضه بگیرند.

 

وی ادامه داد: حضرت زینب(س) قلب شام را تصرف کرد و افکار عمومی را تغییر داد، و آثار این پیام امروز بعد از هزار و ۴۰۰ سال در بخش های هسته های مقاومت نمایان بوده و دمشق امروز سمبل مقاومت در برابر کفر و شرک است.

 

عبادی خاطرنشان کرد:  شهدا به ما نیاز ندارند بلکه ما به آن ها نیاز داریم؛ تعهد به هدف شهدا و رساندن پیام شهدا مهمترین چیزی است که باید دنبال کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها