خبرهای داغ:
محمدمهدی ورال، عکاس قمی رتبه اول سیزدهمین دوره جشنواره عکس خبری دوربین. نت در بخش آیین و مذهب را کسب کرد.
کد خبر: ۹۰۹۹۹۳۹
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
عکاس قمی رتبه اول جشنواره دوربین. نت را کسب کرد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدمهدی ورال امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم، با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره عکس خبری دوربین. نت اظهار کرد: موضوع این جشنواره عکاسی خبری، مطبوعات و مستند است که یکی از معتبرترین جشنواره‌ها محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:بسیاری از عکاسان به واسطه اعتبار و سابقه کاری در این جشنواره شرکت می‌کنند و خواستار کسب رتبه در این جشنواره هستند.

این عکاس قمی با اشاره به بخش‌های مختلف جشنواره گفت: این جشنواره از بخش‌های مختلف ورزشی، مستند، فرهنگ و هنر، آیین و مذهب، اقتصاد، سیاست و... تشکیل شده است.


وی از کسب رتبه اول در سیزدهمین جشنواره دوربین. نت در بخش آیین و مذهب خبر داد و افزود: عکس برگزیده این جشنواره در نیمه شعبان گرفته شده بود که هیأتی به جمکران آمده بودند و پرچم بزرگی با عبارت یا صاحب الزمان (عج) در این عکس با نمای گنبد مسجد جمکران مشاهده می‌شود.

ورال با بیان اینکه از اواخر سال ۹۴ به عکاسی پرداخته است گفت: پیش از این افتخار، در یازدهمین دوره جشنواره دوربین. نت برگزیده شده‌ام و همچنین افتخاراتی در جشنواره‌های خودرونما، قرآنی، عکس استان و... کسب کرده ام.

وی به ویژگی‌های عکس حائز رتبه در جشنواره دوربین. نت اشاره کرد و افزود: بر اساس نظر داوران متفاوت بودن در عکس انتخابی بنده وجود داشت بنابراین دقت در انتخاب عکس تأثیرگذار است. توجه به کادربندی، نورسنجی و ترکیب از دیگر مباحث مؤثر در عکس منتخب محسوب می‌شود.
ارسال نظرات