خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهردای قم خبر داد

اطفا حریق کارگاه شارژ سلیندر‌های گاز مایع با تلاش ۵۰ آتش نشان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم از تلاش دو ساعته ۵۰ نفر از آتش نشانان برای اطفاء حریق کارگاه شارژ سیلند‌های گاز مایع خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۹۹۴۰
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
اطفا حریق کارگاه شارژ سلیندر‌های گاز مایع با تلاش ۵۰ آتش نشان

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، عباس جعفری امروز در گفت وگو با خبرنگاران در قم با اشاره به وقوع حریق در یک کارگاه شارژ سیلندر‌های گاز مایع اظهار کرد: ساعت ۲۱ و ۴۷ دقیقه شب گذشته آتش سوزی در این کارگاه به سازمان آتش نشانی گزارش شد.

وی با اشاره به واقع شدن این کارگاه در حوالی میدان ۷۲ تن اظهار کرد: طبق شنیده‌ها این مرکز در حالی طعمه حریق شده که پلمب بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به اعزام ۸ خودرو عملیاتی سنگین و ۳ دستگاه تانکر آبرسان بیان کرد: این حریق با تلاش ۵۰ نفر از آتش نشانان در ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه اطفا شد.

وی یادآور شد: پس از اطفا حریق ۱۴۰ سیلندر گاز مایع از محل خارج شده و نسبت به بررسی‌های بیشتر برای کشف علت حادثه اقدام شد.

جعفری در خصوص وقوع حادثه در یکی از مکانیکی‌ها اظهار کرد: متاسفانه به دلیل بی احتیاطی در یکی از مغازه‌های مکانیکی در حین خارج کردن بنزین، بخارات بنزین موجب وقوع انفجار شده و یک نفر در این سانحه فوت کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار