خبرهای داغ:
رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت گفت: کادر اتاق عمل بیمارستان امام خمینی(ره) سردشت موفق به خارج کردن توده بزرگ 5 کیلویی از شکم یک خانم بیمار سردشتی شدند.
کد خبر: ۹۰۹۹۹۴۲
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷

 پیمان مشاری امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج از سردشت، اظهار داشت: یک خانم جوان 26 ساله با علائم بزرگ شدن و درد شکم و علائم آندومتریوز از یک سال قبل و عدم مراجعه به پزشک و همچنین عدم بهبود و با وجود دریافت مسکن از درمانگاه، به اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) مراجعه می‌کند.

وی افزود: پس از معاینه توسط پزشک اورژانس و انجام آزمایشات و سونوگرافی و همچنین انجام معاینات اولیه صورت گرفته شده توسط متخصص زنان و زایمان و بررسی سونوگرافی، توده بزرگ در ابعاد 30 در 40 سانتی متر مشاهده شد که از منشاء تخمدان چپ بوده و با توجه به ضخامت و بزرگی سایز توده و بزرگ شدن شکم بلافاصله بیمار به صورت اورژانسی به اتاق عمل انتقال داده شد.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت در ادامه عنوان کرد: پس از یک ساعت عمل جراحی با حضور متخصص بیهوشی و کادر اتاق عمل، کیست به صورت کامل و بدون پارگی از شکم بیمار با حفظ تخمدان خارج و پس از انجام ریکاوری با حال عمومی خوب به بخش جراحی زنان انتقال که اکنون تحت نظر است.

انتهای پیام

ارسال نظرات