معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی خبرداد :

برگزاری چهارمین دوره مسابقات قرآن اداره کل ورزش و جوانان استان در بهمن‌ماه سال جاری

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از برگزاری چهارمین دوره مسابقات قرآن جوانان، ورزشکاران و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در نیمه اول بهمن‌ماه سال جاری خبرداد.
کد خبر: ۹۰۹۹۹۹۹
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷

مرتضی امیدی معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی گفت:  چهارمین دوره مسابقات قرآن جوانان، ورزشکاران و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی مرحله استانی در نیمه اول بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود : ثبت‌نام این دوره از مسابقات قرآن آغاز و تا سی دی‌ ماه امسال ادامه و  این مسابقات در مرحله کشوری به میزبانی استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز برگزار خواهد گردید.

امیدی بیان داشت : چهارمین دوره مسابقات قرآن در رشته قرائت تحقیق، حفظ یک جزء، حفظ ۱۰ جزء و حفظ کل در بخش شفاهی و فهم زبان قرآن در بخش کتبی در دو گروه بانوان و آقایان برگزار می‌شود. ورزشکاران در دو رده سنی بالای ۱۵ سال و کمتر از ۱۵ سال می‌توانند در مسابقات شرکت کنند، کارکنان و جوانان نیز در رده سنی ۱۵ تا ۲۹ سال حق شرکت در مسابقات را دارند.

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد : علاقمندندان می‌توانند جهت ثبت‌نام به نشانی www.javanan-varzesh-quran.ir مراجعه  نمایند.

ارسال نظرات