صعود یک پله ای سن ایچ ساوه در لیگ برتر فوتسال

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال با برد و صعود یک پله ای تیم سن ایچ در جدول لیگ برتر و باخت تیم شهرداری ساوه به اتمام رسید.
کد خبر: ۹۱۰۰۰۲۶
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال با برد و صعود یک پله ای تیم سن ایچ در جدول لیگ برتر و باخت تیم شهرداری ساوه به اتمام رسید.

تیم شهرداری ساوه که سقوطش به دسته پایین تر از هفته پیش قطعی شد ،  تنها با 8 بازیکن جوان وارد بازی مقابل تیم حفاری اهواز شد تا جوانان از فرصت دو هفته پایانی برای تجربه اندوزی استفاده کنند .
جوانان شهرداری با وجود تجربه کمتر، مقابل تیم خوب اهوازی نمایش مناسبی داشتند ولی حفاری ها از تجربه خود استفاده کردند و توانستند با نتیجه سه بر یک بازی را پیروز شوند.
بهزاد عظیمی با زدن سه گل برای حفاری بازیکن برتر این مسابقه بود وامید طالبی هم برای شهرداری ساوه گلزنی کرد.
تیم سن ایچ ساوه که برعکس دیگر تیم ساوجی از ابتدای لیگ در نیمه بالایی جدول بود توانست در شیراز مقابل تیم ارژن به پیروزی با نتیجه دو بر یک برسد و با یک پله صعود در رده ششم قرار بگیرد.
تیم سن ایچ در حالی هفته های اخیر را با ادامه نتایج خوب پشت سر گذاشته است که حمید طاهری بازیکن با تجربه اش را به لیگ فوتسال لبنان انتقال داده است ولی به دلیل کار تیمی ، تاثیری در کسب امتیازاتش نداشت.
سن ایچ با کسب این پیروزی  با 38 امتیاز در یک قدمی تیم پنجمی " محمد سیما قم" قرار گرفت
در این بازی رضا سپندار و  وحید شفیعی برای سن ایچ  و اسحاق سورغالی برای ارژن گلزنی کردند.
در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال کشور تیم سن ایچ مقابل شهروند ساری و تیم شهرداری ساوه مقابل مقاومت البرز به میدان می روند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار