خبرهای داغ:
در گفتگو با یک پرستار؛

اخلاق خوب عامل موفقیت یک پرستار است

یک پرستار در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: پرستاران باید از حضرت زینب(س) و اخلاق خوب ایشان الگو بگیرند تا در کار خود موفق باشند
کد خبر: ۹۱۰۰۰۵۶
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷
مریم عجمی،پرستار درمانگاه سرخه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن گرامیداشت میلاد با سعات حضرت زینب(س) و روز پرستار در خصوص انتخاب این شغل اظهار کرد: با توجه به علاقه ای که به رشته علوم تجربی و پزشکی داشتم وارد رشته علوم تجربی شدم و با توجه به علاقه و تشویق والدین خود در رشته پرستاری ادامه تحصیل دادم.
وی در ادامه با اشاره به ویژگی های پرستار بیان کرد: یک پرستار خوب باید هم علم این کار را داشته باشد و هم اخلاق خوب و تشخیص درست در زمان انجام وظیفه و از همه مهمتر که یک پرستار را در کارش موفق می کند آرامش و همراهی با بیمار و الگو گیری از حضرت زینب(س) است. آرامش و همراهی بیمار باعث برخورد خوب و صحیح و درک بهتر دو طرف می شود و با ارتباط گیری پرستار با مریض وضعیت بیمار بهتر مشخص می شود.
عجمی در ادامه افزود: با توجه به نوبت کاری و شیفتی بودن کار پرستاری روحیات بنده به گونه ای نیست که این شغل آزار دهنده باشد و با توجه به علاقه ای که به این کار دارم تمام وقت بیدار و سعی در انجام کار خود به بهترین شکل ممکن را دارم؛ اما در بسیاری موارد برخوردهایی که از بعضی مراجعه کنندگان با ما و پرسنل زحمت کش می شود باعث کاهش انگیزه می شود؛اما با فکر کردن به اهداف خود و علاقه ای که دارم این برخورد ها و ناراحتی را به فراموشی می کنم.
مریم عجمی در پایان اظهار کرد: متأسفانه بعضی از مردم با دید منفی وارد درمانگاه می شوند و این باعث تأثیر منفی در خود و روحیات ما می شود؛ ما در تلاش برای خدمت بهتر به مردم و بیماران هستیم و این انرژی منفی باعث اذیت و آزار ما می شود؛ اگر آن ها با دید مثبت مراجعه کنند ما هم انرژی می گیریم و تلاش های ما برای ارائه بهتر خدمات دوچندان می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها