خبرهای داغ:
مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع).
مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) گفت: اگر یک مجموعه علمی عاشق، سال‌ها در زمینه پاسداشت و معرفی حماسه شهدای مدافع حرم قلم بزند باز هم جای کار دارد.
کد خبر: ۹۱۰۰۰۶۳
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱

مراکز علمی حماسه شهدای مدافع حرم را تبیین کنند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام و المسلمین «سید حسن اکبری» در دیدار با اعضای ستاد یادواره شهدای مدافع حرم استان قم «مجاوران کریمه، مدافعان عقیله» اظهار کرد: اگر یک مجموعه علمی عاشق، سال‌ها در زمینه پاسداشت شهدا قلم بزند باز هم جای کار دارد. باید رمز و راز این راه و این حماسه تبیین کنید، بالاخص برای کسانی که سوالات و شبهاتی از عرصه‌ای این دلیر مردان در آن وارد شده‌اند دارند. این مهمترین کاری است که باید انجام داد و توده مردم را با کار بزرگی که این شهدا کردند آشنا کرد.

مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان قم با اشاره به وجود قبور مطهر حدود ۴۰۰ شهید مدافع حرم در شهر مقدس قم، ابراز کرد: کارگروهی را تشکیل دهید تا افرادی با بیان تاثیرگذار بروند در مدارس و مراکز آموزشی خاطراتی را از زندگی این شهدا، حماسه آفرینی‌ها و منش این عزیزان برای نسل جوان و نوجوانمان بازگو کنند. این کار برای تربیت نسلی عاشق شهدا و راه و آرمان آن‌ها بسیار موثر است.

وی افزود: باید خاطرات شهدای مدافع حرم را سند کنید. دفتر خاطرات و دلنوشته‌های شهدا و رزمندگان مدافع حرم را جمع کنید و به عنوان میراث معنوی ماندگار نگهداری کنید.

مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان قم تاکید کرد: ضرورت دارد از نقطه نظرات دلدادگان راه شهداء و دلسوختگان آرمان والای شهدا و رهنمود‌های علما و بزرگان بیشتر استفاده شود.

اکبری در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته، بر تلاش روزافزون در پاسداشت دستاورد خون‌های مطهر شهدا و ثبت دقیق تاریخ حماسه لشکر ۱۷ در دفاع از حرم‌های اهل بیت (ع) و انتقال صحیح آن به نسل‌های آینده تاکید کرد.
ارسال نظرات