معاون حمایت و سلامت کمیته امداد لرستان گفت: امسال سرفصل اعتبار جداگانه‌ای با عنوان خدمات ویژه به سالمندان با سرانه خاص جهت نگهداری این قشر در کمیته امداد استان پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۹۱۰۰۰۸۱
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، فاطمه فولادی امروز در جلسه شورای ساماندهی سالمندان لرستان  با بیان اینکه ساماندهی این قشر جامعه مربوط به دستگاه خاصی نبوده بلکه وظیفه شهروندی همه افراد است. اظهار داشت: چنانچه به سالمندی به عنوان پدیده‌ای چندوجهی، فیزیولوژیک، اقتصادی و روانی‌اجتماعی نگاه شود آنگاه درخواهیم یافت که همه افراد در برابر این پدیده مسؤولیت دارند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد لرستان با بیان اینکه بیش از 58 هزار خانوار از جمعیت تحت پوشش این نهاد را سالمندان تشکیل می‌دهد، افزود: کمیته امداد خدمات مختلفی را برای رفاه هر چه بهتر به سالمندان ارائه می‌دهد.

فولادی بر تشکیل کارگروه‌های ویژه به منظور ساماندهی سالمندان تأکید و تصریح کرد: سال گذشته در کمیته امداد برنامه‌های مختلفی همچون استقرار کانون مددکاران و برگزاری کارگاه‌های ویژه مددکاری سالمندی انجام شد.

وی ادامه داد: همچنین امسال سرفصل اعتبار جداگانه‌ای با عنوان خدمات ویژه به سالمندان با سرانه خاص جهت نگهداری این قشر در کمیته امداد استان پیش‌بینی شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد لرستان با بیان اینکه سالمندی بایستی به عنوان یک اولویت در سطح برنامه‌های خرد و کلان قرار گیرد، افزود: همچنین می‌توان از تجربیات موفق دیگر استان‌ها برای تکریم سالمندان استفاده کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات