مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از اجرای مانور عملیاتی اصلاح روشنایی معابر در محدوده عملیاتی امور برق ستارخان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۰۰۹۰
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی، عادل کاظمی با اشاره به  همکاری های صورت گرفته برای انجام مانور رفع خاموشی های روشنایی معابر شهر تبریز اظهار داشت: در این مانور مناطق حوزه عملیاتی امور برق ستارخان شهر تبریز با همکاری  11 اکیپ از واحد های مختلف شرکت حضور داشته و  هرگونه اتصالی ها در شبکه معابر و خاموشی هایی که در این مناطق وجود داشت، مرتفع شد.

وی با تاکید بر هدف از برگزاری این مانور اذعان داشت: با توجه به ضرورت خدمت رسانی  شرکت توزیع نیروی برق تبریز به مردم مانور عملیاتی اصلاح روشنایی معابر در جهت افزایش رضایتمندی شهروندان عزیز و افزایش ضریب ایمنی در قالب کاهش خاموشی ها اجرا شد.

کاظمی در خصوص مناطق تحت پوشش این مانور عملیاتی تشریح کرد: اکیپ های عملیاتی در خیابان های ستارخان، بلوار منجم، شمس تبریزی، شهید مفتح، 42 متری انقلاب، حیدر آباد، رضوان شهر، ارم ، توکلی قره باغی ، مقبره الشعراو چایکنار به انجام این مانور پرداختند.

 وی خاطر نشان شد: در حوزه عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق تبریز بالغ بر 200  هزار چراغ روشنایی معابر وجود دارد که نگهداشت روشنایی آن ها کاری دشوار و همتی والا می خواهد، که با همت همکاران شرکت توزیع نیروی برق تبریز برنامه ریزی شده و از هفته گذشته این برنامه ها انسجام بیشتری پیدا کرده است .

کاظمی افزود: امیدواریم با ادامه داشتن اجرای برنامه های ضربتی  اصلاح روشنایی معابر در روزهای آتی،خاموشی های این بخش را به حداقل رسانده و رضایت مندی مردم عزیز تبریز را بیشتر از گذشته جلب کنیم.

وی گفت: هفته گذشته روشنایی معابر مناطق مرکزی شهر تبریز در یک مانور با همکاری امور برق گلستان و با حضور 11 اکیپ مورد بازدید و اصلاح قرار گرفت.

 پس از اتمام این مانور، وضعیت روشنایی معابر به حالت مطلوب رسیده و پس از آن به پیمانکار مربوطه تحویل داده خواهد شد تا این وضعیت را حفظ کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها