مسؤول بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: در حاشیه جشنواره ملی سرودهای حماسی و آواهای انقلابی نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی برگزاری می‌شود.
کد خبر: ۹۱۰۰۰۹۸
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، فریدون کریمی‌والا شامگاه یکشنبه در دیدار دست اندرکاران کمیته‌های مختلف چهارمین جشنواره ملی سرودهای حماسی و آواهای انقلابی که از ۲۴ لغایت ۲۷ دی‌ماه در خرم‌آباد برگزار می‌شود، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران امروز به الگویی برای بسیاری از کشورهای منطقه تبدیل شده و فرهنگ انقلاب اسلامی به کشورهای مختلفی از سراسر جهان راه‌یافته است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در حوزه هنر نیز دستاوردهای بسیار بزرگی داشته است، افزود: انقلاب اسلامی ایران فساد و ابتذال را از هنر بیرون کرد و هنر اصیل را به شکوفایی رساند.

مسؤول بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با بیان اینکه به پیشنهاد فرماندهی سپاه لرستان چهارمین جشنواره ملی سرودهای حماسی و آواهای انقلابی در خرم‌آباد برگزار می‌شود، عنوان کرد: این جشنواره در 3 بخش رقابتی، حمایتی و شب‌های انقلاب با حضور هنرمندانی از سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از اهداف این جشنواره تغییر در موازنه عرصه موسیقی مبتنی بر منویات رهبر معظم انقلاب و حمایت از آثار هنرمندان انقلابی است.

کریمی‌والا باز کردن دریچه‌های تازه در حوزه سرود و موسیقی انقلابی را از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد و گفت: از جمله محورهای چهارمین جشنواره ملی سرودهای حماسی و آواهای انقلابی می‌توان به تولید ملی و حمایت از کالاهای ایرانی اشاره کرد که در این راستا نمایشگاهی برای حمایت از کالای ایرانی در حاشیه جشنواره برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات