خبرهای داغ:
با همت گروه جهادی هندیجان صورت گرفت
مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل هندیجان از اهداء دو دستگاه لوازم گرمایشی آبگرم کن همراه با بیش از ۸۰بسته مواد غذایی شامل برنج ، روغن، شکر و حبوبات به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) با مشارکت جمعی از خیرین و گروه جهادی شهید گشتیل در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۰۱۴۴
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰

بسیجی محمد حسین عنانات پیش از ظهر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد : با تلاش و پیگیری گروه جهادی شهید نصر الله گشتیل مستقر در یادمان شهدای گمنام از ابتدای سال جاری تا کنون تعدادی از خانه های محرومین شهرستان هندیجان بازسازی و تعمیر شده اند و تعدادی سرویس های بهداشتی احداث شده است.

وی افزود : کمک به محرومین بصورت نقدی و غیر نقدی با مشارکت خیرین و میثاق با شهدا و گروه جهادی شهید گشتیل هر ماه یکبار انجام می گیرد که بخشی از کمک هادرمراسمات ملی و مذهبی برای نیازمندان و بی سرپرستان در قالب بسته های مواد غذایی توزیع می شوند.

وی بابیان توزیع نذورات در مراسم حضرت زینب (س) گفت: با مشارکت خیرین هندیجان نذوراتی در میان خانواده های بی بضاعت به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) توزیع شدند که موجب رضایتمندی محرومان شد و طبق لیست به این افراد کمک خواهد شد .

عنانات مسئول گروه جهادی شهیدنصرالله گشتیل عنوان کرد : با پیگیری و شناسایی افراد بیمار نیازمند شهرستان هندیجان کمک هزینه تامین دارو های تخصصی تهیه و در اختیار بیماران قرار گرفته شد .

وی بااشاره به همکاری بیشتر مردم خیر در سطح شهرستان بیان کرد: از همه خیرین شهرستان دعوت می شود برای کمک رسانی بیشتر به محرومین همکاری داشته باشند تا در این هوای سرد دچار مشکل نشوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها