معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از اختتامیه بخش استانی سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۰۱۸۷
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ شهرام فرجی ضمن اعلام این خبر افزود: این جشنواره از بیستم دی ماه جاری در تماشاخانه مهر شهرکرد آغاز به کار کرد و بیست و سوم دی ماه به کار خود پایان داد.

فرجی در ادامه گفت: در آخرین روز جشنواره، نمایش خدمتکار به نویسندگی بهزاد وزیری و کارگردانی شهرام پورعسگر به روی صحنه رفت و با استقبال مخاطبین مواجه شد. در پایان نیز از عوامل اجرایی جشنواره و کارگردان های نمایش های راه یافته به این بخش تجلیل شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نمایش های "سوختن مداوم بر محور صندوق نسوز"، "توهم خوشبختی" و "خانه کاغذی" که از آثار راه یافته به "جشنواره استانی تئاتر طنز فارسان" می باشند،  به ترتیب در شهرهای اردل، چلیچه و ناغان به روی صحنه رفتند.

وی ادامه داد: بخش استانی سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با حضور گروه های تئاتر از استان های تهران، البرز، خوزستان، کرمانشاه و همدان برگزار شد.

شهرکرد؛ امسال برای دومین سال متوالی میزبان بخش استانی سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر بود.

ارسال نظرات