همزمان با جشنواره حضرت علی اکبر(ع)؛

تجلیل از سربازان نمونه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام

یازدهمین جشنواره حضرت علی اکبری و روز سرباز در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۰۲۰۴
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در یازدهمین جشنواره حضرت علی اکبر علیه السلام و تجلیل از سربازان نمونه سپاه استان چهارمحال و بختیاری گفت: ارتقاء روحیه و انگیزه خدمتی کارکنان وظیفه، ارتقاء نشاط و پویایی و هویت بخشی به جامعه کارکنان وظیفه، استعداد یابی و شناسایی قابلیت های سربازان و الگوسازی مناسب برای برادران وظیفه از اهداف این جشنواره است.

سرهنگ پاسدار مهران مرادی افزود: ارزش نهادن به کارکردها و قابلیت های ارزشمند کارکنان وظیفه، فرهنگ سازی و ارائه الگوهای موفق و برتر و تجلیل از آنها، از دیگر اهداف برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر علیه السلام در یگان های نظامی است.

وی، ادامه داد: جشنواره حضرت علی اکبر علیه السلام و بزرگداشت مقام سرباز، امروز با تجلیل از 40 سرباز نمونه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در حسینیه آیت الله بهاءالدینی سپاه استان چهارمحال و بختیاری برگزار شده است.

سرهنگ مرادی، گفت: قرار است روز چهارشنبه نیز کاروان سربازان منتخب سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برای شرکت در اردوی فرهنگی تبلیغی عازم قم و تهران شوند و ضمن زیارت بارگاه مقدس کریمه اهلبیت علیهم السلام، مسجد مقدس جمکران و امامزاده صالح در تهران، از  حسینیه جماران و کاخ سعدآباد نیز بازدید نمایند.

وی، افزود: در آستانه چهلمین سالگرد فجر پیروزی انقلاب اسلامی هستیم . این انقلاب، انقلابی است که به تعبیر مقام معظم رهبری هفت خانی را پشت سر گذاشته که سایر ملت ها نمی توانستند از یک خان آن هم عبور کنند؛ زیرا تمام دنیا مقابل این انقلاب و ملت ما ایستادند.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ادامه داد: انقلاب ما به این راحتی به سن 40سالگی نرسیده است، دشمن ما دارد برنامه ریزی می کند تا عوامل قوام و پیروزی انقلاب را از ما بگیرد.

وی افزود: در جنگ تحمیلی، بیش از 37 کشور جلوی ما ایستادند و این مسئله نشان می دهد انقلاب اسلامی ما که ان شاءالله به انقلاب جهانی حضرت ولی عصر (عج) وصل خواهد شد، یک انقلاب ولایی و الهی است.

سرهنگ مرادی، در ادامه امنیت و آرامش جامعه را مرهون خون شهدا و ایثارگری مجاهدان و مدافعان انقلاب اسلامی دانست و به تأسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون اهمیت سربازی، گفت: سربازان ، سرمایه کشور و امانت در یگان خدمتی هستند .

وی، همچنین برنامه های اخلاق محور برای سربازان و برگزاری دوره های مهارت آموزی برای نیروهای وظیفه به منظور ایجاد اشتغال برای بعد از دوران خدمت مقدس سربازی را تشریح کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار