فرمانده حوزه ۲۲۹۰ بسیج کارمندان کرج در گفتگو با «بسیج»؛
فرمانده حوزه ۲۲۹۰ بسیج کارمندان کرج از برگزاری طرح اردوی جهادی میز خدمت خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۰۲۱۴
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، فرمانده حوزه ۲۲۹۰ بسیج کارمندان کرج در گفتگو با بسیج ، به برگزاری موفق طرح اردوی جهادی میز خدمت اشاره کرد و گفت: به لطف خداوند اردوهای جهادی میز خدمت با مشارکت سازمان های بسیج کارمندان، بسیج سازندگی و بسیج مساجد و محلات از چندی پیش آغاز شده و تاکنون با استقبال چشمگیر مردم و غالب دستگاه های اجرایی روبرو بوده است.

 رزمایش «میز خدمت» در مساجد و محلات کرج برگزار شد

وی از توسعه و گسترش اردوهای جهادی میزخدمت در آینده ای نزدیک خبرداد و افزود: بر همین اساس ما در ایام دهه مبارک فجر که همزمان با جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است، ده ها اردوی جهادی میز خدمت را در مناطق استحفاظی و در روز ۲۲ بهمن ماه و در مسیر راهپیمایی بزرگ این روز برگزار نماییم.

وی تصریح کرد:خدمت بدون منت به مردم، استفاده از تمام ظرفیت‌ها در امر خدمت رسانی به مردم که ولی نعمت ماهستند و مقابله با یاس و نوامیدی که از اهداف دشمنان انقلاب اسلامی است و از طرفی نمایش اقتدار و عزت و توانمندی جمهوری اسلامی ایران از اهداف رزمایش "میز خدمت" است.

فرمانده حوزه ۲۲۹۰ بسیج کارمندان کرج افزود: وحدت و انسجام و امید آفرینی را و ایجاد روحیه جهادی در ادارات و ارگان‌ها نیز در برنامه‌های "میز خدمت" است که امروز در کرج به نمایش گذاشته شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها