کارگاه توجیهی برنامه‌های طرح شهید بهنام محمدی با حضور سرگروه‌های بسیج دانش آموزی حوزه ایمان و مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۰۲۲۳
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، با حضور فرمانده و مسئول نظام صالحین سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان و سرگروه‌های طرح شهید بهنام محمدی حوزه ایمان شاهرود، کارگاه توجیهی برنامه‌های طر شهید بهنام محمدی در اتاق جلسات این حوزه برگزار شد.
در این کارگاه آموزشی سرهنگ پاسدار یوسفعلی طاهری و حجت الاسلام معمارزاده به تشریح و تبیین برنامه‌های طرح شهید بهنام محمدی و زمان بندی و نحوه اجرای آن در مدارس هدف پرداختند.
سرهنگ پاسدار محمد جلیلی فرمانده حوزه ایمان نیز در این کارگاه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در طرح شهید بهنام در چهار مدرسه هدف پسرانه شاهرود پرداخت و بر حمایت مادی و معنوی از این طرح تاکید کرد.
سرگروه‌های این طرح نیز در مدارس چهارگانه سوالات و ابهامات خود را در خصوص اجرای برنامه‌های ابلاغی مطرح کردند.
مسئول سازمان و مسئول نظام صالحین سازمان بسیج دانش آموزی همچنین با حضور در حوزه‌های کوثر و ایثار بسطام نسبت به توجیه سرگروه‌های طرح شهید بهنام اقدام نمودند.
لازم به ذکر است طرح شهید بهنام محمدی در راستای تحقق ارتباط مدرسه، منزل و مسجد و پایگاه بسیج محله از امسال در مدارس هدف کشور آغاز شده است و هدف از این طرح ارتقا سطح معرفتی و تربیتی و مهارتی و بصیرتی دانش آموزان و اولیاء آن‌ها در پرورش دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی و کمک به مدارس هدف است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها