خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی ماکو خبر داد

کشف ۹۱۶ قلم کالای قاچاق در ماکو

فرمانده انتظامی ماکو گفت: از یک اتوبوس توقیفی در ماکو ۹۱۶ قلم کالای قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف شد.
کد خبر: ۹۱۰۰۲۴۵
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳

 میرحیدر شفیعی امرور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه در ارتباط با آخرین کشفیات صورت گرفته در ماکو اظهار کرد: ماموران انتظامی در حال انجام وظیفه مبنی بر کنترل رفت و آمد خودروهای عبوری در یکی از محورهای ماکو یک دستگاه اتوبوس را برای بازرسی متوقف کردند تا برای کشف کالای قاچاق احتمالی مورد بازرسی قرار دهند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این اتوبوس ۹۱۶ قلم انواع کالای قاچاق کشف شد، افزود: در بین این کالای قاچاق ۳۲ قلم مواد غذایی، ۳۲ کیلوگرم مغز فندق، ۴۶۰ ثوب البسه قاچاق و ۸۲ قلم لوازم آرایشی قاچاق وجود داشت که ارزش ریالی این کالاهای قاچاق با ارزیابی‌های انجام شده ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی ماکو با بیان اینکه در این راستا راننده اتوبوس دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی راهی زندان شد، ادامه داد: اتوبوس مورد نظر نیز با دستور مراجع قضایی توقیف و به پارکینگ نیروی انتظامی انتقال داده شد و تا تعیین و تکلیف نهایی اجازه تردد را نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه در محور ماکو به بازرگان و بالعکس نیز نیروهای انتظامی در حال کنترل رفت و آمد خودروهای عبوری به راننده یک دستگاه سواری دستور ایست دادند، عنوان کرد: با توقف این خودرو و بازرسی‌های انجام شده ۵۶۸ ثوب البسه قاچاق کشف شد که ارزش ریالی این البسه‌های قاچاق ۳۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

شفیعی در ارتباط با کشف سوخت قاچاق در ماکو نیز بیان کرد: پس از آنکه اطلاعاتی مبنی بر دپوی سوخت قاچاق در یکی از انبار‌های سطح شهرستان به دست نیروهای انتظامی رسید اقدامات لازم برای شناسایی این محل آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه با شناسایی محل مورد نظر با هماهنگی‌های انجام شده با مسؤولان قضایی مجوزهای لازم برای شناسایی این مکان اخذ شد، تصریح کرد: در بازرسی از این محل دپو یک هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و یک نفر متهم نیز در این راستا دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، ماکو یکی از شهرستان‌های آذربایجان‌غربی در شمال‌غربی ایران است که در نزدیکی مرز ایران و ترکیه قرار دارد.

 انتهای پیام

ارسال نظرات