خبرهای داغ:
معاون سازندگی سپاه آوج اذعان کرد: باهمین صندوق های قرض الحسنه ای که بین افراد جامعه رونق پیدا کرده است باید مدیریت جامعه به دست مردم سپرده شود.
کد خبر: ۹۱۰۰۲۵۹
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، رحیم لو معاون سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج اظهار کرد: کلاس های آموزشی که در کل کشور درحال برگزاری می باشد در طی 3روز برگزار می گردد.
وی ادامه داد: باید در هرشهرستان از کشور حداقل 8صندوق الحسنه راه بیفتد که به لطف خدا در شهرستان ما این 8 صندوق در حال فعالیت می باشند.
رحیم لو ابراز کرد: تفاوت کشور های در حال توسعه با کشور های پیشرفته در همین مدیریت بین مردم با دولت می باشد؛ در کشورهای درحال توسعه مدیریت کشور در دست دولت است، مثل کشور عزیز ما ولی در کشور های پیشرفته مدیریت کشور در دست مردم است! ما هم با به راه انداختن این صندوق های قرض الحسنه میخواهیم کشور عزیزمان را به سطح کشور های پیشرفته برسانیم.
معاون سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج اذعان کرد: در کشور ما دولت باید قبل ازاین که کاری را در یک روستا و یا یک شهر انجام بدهد باید با اهالی آن شهر و یا روستا مشورتی انجام شود.
وی خاطر نشان کرد: شاید مشکلی که دولت میخواهد برطرف کند بعد از چند مشکل دیگر باشد، پس باید مشکلات یک منطقه را براورد کند و یا مشکلات را با مشورت مردم آن منطقه اولویت بندی کرده و به آن هارسیدگی کنند.
5002/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها