خبرهای داغ:
هاشمی گفت: تیم های جمعیت هلال احمر 3 نفره می باشند و تا کنون امداد رسانی به ۲۰ خودرو در راه مانده و بستن زنجیر چرخ توسط عوامل امدادی پایگاه قسطین لار شعبه معلم کلایه انجام شده است.
کد خبر: ۹۱۰۰۲۷۲
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، حکمت اله هاشمی ضمن اشاره به وضعیت امدادرسانی در جاده های استان بیان کرد:تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند و خوشبختانه عملیاتی در خصوص برف و کولاک نداشتیم.

وی گفت:در گردنه آوج 6 نجاتگر در قالب 4 تیم مستقر هستند. همچنین 2 دستگاه آمبولانس و 2 دستگاه ست نجات و یک تیم 3 نفر با خودروی کمک دار به عنوان پشتیبان به حالت آماده باش کامل می باشند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین اظهار کرد:در گردنه کوهین 3 تیم با دو دستگاه آمبولانس و 1 دستگاه ست نجات و 9 نجاتگر مستقر هستند.

وی عنوان کرد:در گردنه قسطین لار 1 دستگاه آمبولانس مستقر و یک دستگاه به عنوان پشتیبان در نظر گرفته شده است. در گردنه بهرام آباد نیز 1 تیم 3 نفر واکنش سریع مستقر و آماده انجام خدمات امدادی هستند.

هاشمی افزود:تیم های جمعیت هلال احمر 3 نفره می باشند و تا کنون امداد رسانی به ۲۰ خودرو در راه مانده و بستن زنجیر چرخ توسط عوامل امدادی پایگاه قسطین لار شعبه معلم کلایه انجام شده است.

1010/پ 30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها