در ادامه برنامه های سفر استانی معاون نیروی انسانی سازمان بسیج اساتید کشور به کرمان

دیدار معاون سرمایه انسانی سازمان بسیج اساتید کشور با امام جمعه کرمان

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی: اصلاح دانشگاه با کتاب و جزوه ممکن نیست. بسیج اساتید بستر حضور اساتید متعهد و متخصص است.
کد خبر: ۹۱۰۰۲۷۳
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ، دکتر شمس الدینی معاون سرمایه انسانی سازمان بسیج اساتید کشور به همراه دکتر محمود بابائی سرپرست و دکتر محمدعلی ناظمی جانشین سازمان بسیج اساتید استان کرمان با حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان دیدار کردند.

این دیدار که در ادامه برنامه‌های سفر دکتر شمس‌الدینی به استان کرمان صورت پذیرفت، در راستای ایجاد فضای تعاملی جدیدی پیش رفت. در این دیدار حجت الاسلام علیدادی به نقش سازنده بسیج اساتید در ایجاد یک فضای معنوی که دربردارنده تعهد و تخصص با هم در فضای دانشگاهی است اشاره نمود. ایشان اصلاح دانشگاه‌ها را منوط به فعالیت مجموعه بسیج اساتید دانست.

در ادامه دکتر شمس الدینی به اهمیت تعامل سازنده مجموعه بسیج اساتید با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه کرمان تاکید کردند. دکتر شمس الدینی حضور نیروهای جوان و انقلابی را راهگشای مشکلات و مسائل کشور دانستند.

در این جلسه دکتر محمود بابائی سرپرست سازمان بسیج اساتید استان کرمان نیز ضمن ارائه گزارشی از مهم‌ترین عملکردهای سازمان بسیج اساتید در چند ماهه اخیر به تشکیل یک هیئت اندیشه ورز متشکل از اساتید بسیجی برای ارائه مشورت به نماینده محترم ولی فقیه در استان اشاره کرد.

منبع: روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان کرمان

ارسال نظرات
آخرین اخبار