در سفر معاون سرمایه انسانی سازمان بسیج اساتید کشور به استان کرمان صورت گرفت
دکتر شمس الدینی رویکرد جدید سازمان بسیج اساتید کشور را تعیین معین‌های استانی در راستای ارتباط موثر سازمان مرکزی با سازمان های استانی ارزیابی نمود.
کد خبر: ۹۱۰۰۲۷۷
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ؛ نشست مسئولین کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کرمان با حضور دکتر شمس الدینی معاون محترم سرمایه انسانی سازمان بسیج اساتید کشور در محل سازمان بسیج اساتید استان کرمان برگزار شد.

در این جلسه دکتر شمس الدینی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های مسئولین کانون‌های بسیج اساتید در استان کرمان فعالیت‌های سازمان بسیج اساتید استان کرمان خصوصا در چند ماهه اخیر را قابل ستایش دانست.

ایشان استفاده از ظرفیت اساتید بسیجی را در حل مشکلات و مسائل جامعه راه‌گشا دانست و به رویکرد حل‌المسائلی سازمان بسیج اساتید کشور تاکید نمود.

دکتر شمس الدینی راه اندازی مدرسه‌های سیاست و حکمرانی از سوی سازمان بسیج اساتید را در راستای تعلیم نیروهای متخصص از خلاقیت‌های جدید سازمان نام برد.

معاونت سرمایه انسانی سازمان بسیج اساتید کشور خبر داد  که به زودی طی توافقی با مجمع تشخیص مصلحت نظام جانمایی سازمان بسیج اساتید در سیستم اداری کشور رخ خواهد داد.

در ادامه سرپرست سازمان بسیج اساتید استان کرمان دکتر محمود بابائی نیز ضمن خیرمقدم و تشکر از مسئولین کانون‌ها جهت حضور در این جلسه و تقدیر از حضور و پیگیری‌های دکتر شمس الدینی معاون سرمایه انسانی سازمان بسیج اساتید کشور در حل مشکلات سازمان‌ها در استان‌ها، رویکرد بسیج اساتید در جامعه امروزی را حساس و تعیین کننده دانست.

دکتربابائی با ذکر تلاش‌های دکتر رستمی نسب ریاست سابق سازمان بسیج اساتید استان کرمان از زحمات ایشان تقدیر نمود.

دکتر بابائی حضور و فعالیت اساتید بسیجی جوان در مسئولیت‌های کانون را بسیار مهم ارزیابی نمود.

در پایان اساتید و مسئولین کانون‌ها با بیان مسائل و مشکلات درون سازمانی و برون سازمانی پیشنهادات خود را ارائه نمودند.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه یک کارگاه تحلیل و بررسی مسائل روز با حضور مدرسین استانی و تحلیل‌گران سیاسی برگزار گردید.

منبع : روابط عمومی بسیج اساتید استان کرمان

ارسال نظرات