مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد:
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد از تشکیل ۶۰۰ ستاد مردمی دهه فجر در مساجد استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۰۳۰۰
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، حجت‌الاسلام مصطفی گرجی ظهر امروز در نشست کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان یزد در دفتر نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به تلاش برای پررنگ‌تر کردن حضور مردم استان یزد در مساجد اظهار داشت: مساجد باید جایگاه واقعی خود را در برنامه‌های انقلابی باز یابند و محور برنامه‌های ما در منزلگاه چهلم انقلاب اسلامی همین است.
وی با اشاره به تشکیل کمیته مساجد در ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: کمیته مساجد یکی از پرمخاطب‌ترین و اثرگذارترین کمیته‌ها در ایام دهه فجر است.
گرجی از تشکیل ۶۰۰ ستاد مردمی دهه فجر در مساجد استان خبر داد و یادآور شد: در هر مسجد، امام جماعت مسئولیت ستاد را بر عهده دارد و برنامه‌ها به صورت محلی و با مشارکت همه مردم محله‌ها برگزار می‌شود.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد با اشاره به اینکه برنامه‌های متعدد و متنوعی با محوریت انقلاب اسلامی در کمیته مساجد ستاد دهه فجر پیش‌بینی شده است، افزود: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری سرود دسته‌جمعی بچه‌های انقلاب اشاره کرد.
وی همچنین از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره کشوری روح خدا در ایام الله دهه فجر در یزد خبر داد و اظهار داشت: این برنامه به صورت ملی توسط دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اجرا می‌شود.
گرجی یادآور شد: در ایام دهه فجر امسال شب شعر انقلاب با همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان یزد نیز برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: برنامه چهل‌گانه‌های دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد نیز تدوین شده و در حال دریافت برنامه دیگر افراد برای فعالیت‌های این کمیته در راستای جمع‌بندی نهایی هستیم.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد در مورد جایگاه مساجد نیز بیان کرد: نهضت انقلاب اسلامی از مساجد آغاز شد و امام راحل نیز در مورد نقش مساجد همواره تاکیدات بسیاری داشتند و ما نیز در صدد احیای این نقش در مساجد سطح استان یزد هستیم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات