مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در میان اقلیت‌های دینی این استان پرشور و با حضور باشکوه آن‌ها برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۰۰۳۰۳
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، مجید جوادیان زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد صبح امروز در جلسه اعضای کمیته اقلیت‌های دینی اظهار کرد: آمادگی این اقلیت‌ها در کنار سایر آحاد مردم، تبلور همبستگی عمیق بین تمام ایرانیان در بزرگداشت فجر پیروزی است.
وی ادامه داد: اقلیت‌های دینی در سالگرد انقلاب بار دیگر در کنار سایر هموطنان، عشق قلبی خود را به نظام و ارزش‌های آن اعلام می‌کنند و قطعا اوج آن حضور گسترده در راهپیمایی ٢٢ بهمن است.
این مسئول تصریح کرد: همه مقدمات و همکاری توسط متولیان فرهنگی و این اداره کل در کنار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای مشارکت اقلیت‌های دینی در برنامه‌های سالگرد انقلاب اسلامی فراهم است.
جوادیان زاده، بر برگزاری جشن بزرگ باشکوه توسط زرتشتیان و همچنین انجام سایر فعالیت‌های هنری مورد نیاز در طول دهه فجر در سطح این استان تاکید کرد.
سعید زارع، جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این نشست گفت: برگزاری جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یک وظیفه ملی است و هه باید خود را دخیل بدانند.
زارع افزود: در این خصوص در یزد و تمام شهرستان‌ها نسبت به راه اندازی ستاد‌های اصلی و فرعی و کمیته‌های مورد نیاز بر حسب ضرورت اقدام شده است.
وی بیان کرد: اقلیت‌های دینی در کنار سایر مردم در برنامه‌های مختلف سالگرد انقلاب شرکت می‌کنند و عشق خود را به نظام و کشور نشان می‌دهند.
یادآور می‌شود در این جلسه، روسای انجمن زرتشتیان مناطق یزد بر آمادگی خود برای برگزاری جشن‌های دهه فجر و حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن تاکید کردند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات