مصطفی برزگر
یاسر رشیدی، نخبه بسیجی، از اجرای طرح " سه شنبه های مهدوی " در شهر ایلام ، به منظور راه سازی برای آینده انقلاب با استفاده از کادرسازی انقلابی محور و معرفی بسیج بعنوان یک نیروی مردمی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۰۳۰۸
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، یاسر رشیدی ، نخبه بسیجی، در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص طرح" سه شنبه های مهدوی " گفت: به منظور ایجاد بستر سلامت روحی و نشاط مردم در تمام مکانها و استفاده از نام انقلاب اسلامی و امام و رهبری در تبیین فکری نوجوانان و جوانان بعنوان الگوی فکری و عملی و روش های مهندسی معکوس در تقابل با دشمن در جذب فکری مردم ، راه سازی برای آینده انقلاب با استفاده از کادرسازی انقلابی محور و معرفی بسیج بعنوان یه نیروی مردمی ، این طرح تدوین شد.

وی با اشاره به هدف از اجرای این طرح، اظهار کرد: هدف از طراحی  این طرح، ایجاد فرهنگ ناب مهدوی با استفاده از ابزارهایی چون کمک به هم نوع در شرایط سخت  و انجام فریضه انفاق در جامعه ، اماده سازی آحاد مردم برای ایجاد حکومت جهانی امام مهدی    ، معرفی انقلاب اسلامی بعنوان پرچمدار نهضت جهانی مهدویت با استفاده از بسیج مردمی در اجرای طرح ،ایجاد سبک زندگی اسلامی و عملی کردن رهنمودهای رهبری در سطح جامعه ، اجرای یک فرهنگ سازی در سطح جامعه برا سالهای آینده و تاثیر گذاری بر تمام اقشار در راهبرد اینکه نذری دادن میتواند مثلا صلواتی کردن یک نانوایی هم باشد و ریشه کن کردن برخی موضوعات فرهنگی-اجتماعی ومعیشتی مردم حاشیه نشین ، است.

یاسر رشیدی با اشاره به اینکه این طرح در قالب موضوعات مختلف ایجاده شده است ، بیان داشت : این طرح در قالب موضوعات مختلفی از جمله ، برپایی ایستگاههای صلواتی در سطح شهر ، توزیع سی دی-کتب دینی –برشور تبلیغاتی ، برگزاری نشست های اعتقادی در مساجد و مدارس سطح شهر با موضوعات اعتقادی و اسلامی و محوریت سبک زندگی اسلامی- طب سنتی و.. ایجاد شده است.

 طرح

طرح

طرح

طرح

طرح

طرح

طرح

طرح

طرح

 

 

 

ارسال نظرات