خبرهای داغ:
کاروان راهیان نور ایثارگران دفاع مقدس از یادمان نهر خین محل عملیات رزمندگان گردان کربلا در عملیات والفجر هشت بازدید کردند.
کد خبر: ۹۱۰۰۳۱۰
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، ۱۱۰ زائر پیشکسوت ایثار و شهادت از شهرستان شاهرود با حضور در یادمان شهدای نهر خین به ساحت مقدس شهدا عرض ادب و احترام کردند.
اسماعیل قاسمپور فرمانده دوران دفاع مقدس در یادمان با بیان خاطراتی به تاثیر جاده خرمشهر به شلمچه پرداخت و از همرزمان شهیدش به رشادت مردی سردار شهید حسین غنیمت پور اشاره کرد.
وی با بیان اینکه شهدا عاشق امام حسین (ع) بودند و لایت پذیری را به اوج رساندند گفت: به دلیل اخلاص بالای اخوی عرب (حسین عرب عامری) که از بچه‌های خیج شاهرود بود و روابط بسیار حسنه‌ای با بچه‌های گردان کربلا داشت، بعد از  نهر خین در داخل جزیره بوارین به همراه بیسیمچی اش بر اثر آتش شدید دشمن شهید شد.
قاسمپور افزود: اخوی عرب در سیستم مدیریتی و فرماندهی نیرو‌های گردانش همانند شمعی بود که نیرو‌ها پروانه وار به دورش میچرخیدند و اطاعت پذیری از امر و فرمانش داشتند.
لازم به ذکر است گردان کربلا در عملیات والفجر هشت در منطقه ام الرصاص و جزیره بدترین به عنوان عملیات ایزایی برای انحراف دشمن عمل کردند و بیش از ۱۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها